June 5, 2004
Bjornstrom wrote: [quote=copulator]finns alltid idioter som inte kan skilja på mitt och ditt och inte förstår att ett samhälle består av lagar
Nå inte tror jag du är mr "har aldrig brutit mot någon lag"
Så ;P
Men han kanske inte tar folks saker iaf?
Finns mindre allvarliga lagar som de flesta någon gång har brutit mot, men att ta folks saker är inte en av dom.
August 7, 2001
ilg@dd wrote: [quote=dree]Det är ju stöld. Det är ju ingen ursäkt att någon skulle ha snott den innan dom?
Onykterhet på moppe är inte heller så klyftigt.Fast iofs slipper Sven-Erik Magnusson fotboja så slipper väl dom här också det.
Alla är lika inför lagen = Bullshit.
Det är väl inte klart ännu? Tyckte jag läste att det t.om var tal om att han skulle få krypa in ett tag.
Dom faller väl först i september vill jag minnas att jag läst nånstans.
Nu hade jag nog plussat ihop 1+1 och fått det till 3.
Jag tog nog lite väl förgivet att han slapp det iochmed att han var med på Allsång på Skansen. 🙂
December 17, 2005
azN- wrote: [quote=Bjornstrom][quote=copulator]finns alltid idioter som inte kan skilja på mitt och ditt och inte förstår att ett samhälle består av lagar
Så ;P
Finns mindre allvarliga lagar som de flesta någon gång har brutit mot, men att ta folks saker är inte en av dom.
Han har med säkerhet laddat hem något något olagligt ;P
May 19, 2003
Bjornstrom wrote: [quote=azN-][quote=Bjornstrom][quote=copulator]finns alltid idioter som inte kan skilja på mitt och ditt och inte förstår att ett samhälle består av lagar
Så ;P
Visst har jag brutit mot några mindre lagar, lättare att säga vem som inte har. Men det är fortfarande stor skillnad på att sno en moped eller att gå mot rött eller planka på t banan. Men Bjornstrom hur är det själv på den fronten. Citerar "Big brother" Jessica på den frågan ang nedladdning:
”Det svarar jag inte på.”
December 17, 2005
copulator wrote: [quote=Bjornstrom][quote=azN-][quote=Bjornstrom][quote=copulator]finns alltid idioter som inte kan skilja på mitt och ditt och inte förstår att ett samhälle består av lagar
Så ;P
Visst har jag brutit mot några mindre lagar, lättare att säga vem som inte har. Men det är fortfarande stor skillnad på att sno en moped eller att gå mot rött eller planka på t banan. Men Bjornstrom hur är det själv på den fronten. Citerar "Big brother" Jessica på den frågan ang nedladdning:
”Det svarar jag inte på.”
Jag är rätt laglig på den fronten, nog för att de slipper igenom ibland. Men det är inte så ofta.
2 Guest(s)