August 20, 2001
Json_81 wrote: [quote=Ogrebeast]Trenden är att vara metrosexuell, alltså bög överallt utom i sängen. 🙄
Jag ser att du läst senaste numret av tofsen 🙂
Krqagyzzz wrote:
jag förstår inte hur 5:an kan fortsätta sända BB, fattar de inte att BB drar ner dem i skiten?
Tyvärr ger det ju tittarsiffror, så de tjänar ju på det.
Alla ni som klagar på att de gör si och så tittar ju uppenbarligen på programmen.
Att de bombaderar oss med reklam både på tv och i tidningar har ju inget med saken att göra 🙄
November 22, 2001
Jo, det är klart att det har.
Men om nu programmen är så fruktansvärt hemska vad är det som gör att folk fortsätter titta? De som skriver och klagar här verkar ju ha sett mer än ett program?
Jag tycker själv att de är helt värdelösa men eftersom min sambo följer dem och vi bor i en etta så går det inte att undvika.
August 20, 2001
Json_81 wrote: Jo, det är klart att det har.
Men om nu programmen är så fruktansvärt hemska vad är det som gör att folk fortsätter titta? De som skriver och klagar här verkar ju ha sett mer än ett program?Jag tycker själv att de är helt värdelösa men eftersom min sambo följer dem och vi bor i en etta så går det inte att undvika.
Tja, vaknar man halvbakis en söndag och man bara vill ligga och slappa framför tv så kan det ju vara kul att titta på...
Tänker mest på alla patetiska människor som blir störtkära i någon i huset och skickar brev till dem där det står allt de vill göra med dem när de kommer ut... bah
July 26, 2003
Killar ska inte bry sig om utseendet.
Eller... Ja, killar kan ju duscha och så, men dom skall fan inte sikta på att bli som kvinnor!
Jag stör mig så innerligt på människor som betalar tusenlappar för kläder bara för att få ett visst märke.
Vart gick det snett? När började männen bli fjollor som fixar håret, sminkar sig och skriker "Iiiih, en spindel!"?
Världen håller på att gå under, så är det.
Jag är stolt homofob, för övrigt. 🙂
November 9, 2002
Blekingen wrote: Killar ska inte bry sig om utseendet.
Eller... Ja, killar kan ju duscha och så, men dom skall fan inte sikta på att bli som kvinnor!Jag stör mig så innerligt på människor som betalar tusenlappar för kläder bara för att få ett visst märke.
Vart gick det snett? När började männen bli fjollor som fixar håret, sminkar sig och skriker "Iiiih, en spindel!"?
Världen håller på att gå under, så är det.Jag är stolt homofob, för övrigt. 🙂
När fan blev de fjolligt att fixa håret? det gjorde man förmodligen redan på 70talet, fanns la fan mousse o grejer då me...
Männen blir mindre "manliga" hela tiden, så e de bara. Vet ingen som går i djurhudar runt härligheten, grymtar, och bär på en död älg över axeln. Tiderna förändras...
January 18, 2003
coalan wrote: Beror ju på vad man menar som manligt, behöver det vara grisigt också 😉
Sen så var väl 1700-talet fjolligt om man nu ska jämföra
"Läder och homosex, rött vin och havrekex
Det vill vi ha
Fjolla och aristokrat, nobelt blod och lyxig mat
Det vill vi ha"
The Kristet Utseende - Pudrad fjolla vid köningens hof 🙂
July 26, 2003
Xuestor wrote: [quote=Blekingen]Killar ska inte bry sig om utseendet.
Eller... Ja, killar kan ju duscha och så, men dom skall fan inte sikta på att bli som kvinnor!Jag stör mig så innerligt på människor som betalar tusenlappar för kläder bara för att få ett visst märke.
Världen håller på att gå under, så är det.Jag är stolt homofob, för övrigt. 🙂
När fan blev de fjolligt att fixa håret? det gjorde man förmodligen redan på 70talet, fanns la fan mousse o grejer då me...
Männen blir mindre "manliga" hela tiden, så e de bara. Vet ingen som går i djurhudar runt härligheten, grymtar, och bär på en död älg över axeln. Tiderna förändras...
Men när man fixade håret på sjuttiotalet gjorde man ju det för att bli fulare.
Nej, tänker mer på som Json_81 säger.
Antikens Grekland, där snackar vi riktiga mansideal. 🙂
July 13, 2002
Om ni inte gillar fab 5 så måste ni se South Park - 708 - South Park Is Gay. Hela avsnittet gör narr av hela metrosexualitetstrenden 8)
Tycker iofs fab 5 kan vara skoj, de där snabba tipsen man får nån ggn per program kan vara användbara ibland... men ibland är det sorligt hur de kan ta världens skönaste kille (bachlor pad, tomma pizza kartonger, och öl i kylskåpet... som livet borde vara) och totalt FAGa upp honom
January 18, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=DiDi]Så länge vi inte får tillbaka 80-talets hårkultur (verkar iförsig som om det är på väg tebax).
Blekingen... Du har stavat fel till mitt nick...
tycker du inte om pudelfrisyrer?
Pudel rockar stenhårt! Funderar seriöst på å ge håret en riktig omgång med locktången innan man drar på SRF å ser bla Europe 😉
4 Guest(s)