April 10, 2003
Det mest sinnesjuka av allt är så kallad "omvänd-rasism"
Innebörden av ordet rasism är att se ner på eller tycka illa om nån på brund av denne persons rastillhörighet eller etniska bakgrund.
Men tydligen har inte vita personer något av det ovannämda så icke-vita personer kan inte vara rasister, enbart vita personer kan vara det.
October 27, 2001
Ja, om man ska ha jämlikhet och få slut på all rasism måste alla behandlas lika. Myndigheterna bedriver ju någon sorts rasism när de inte straffar invandrare för rasism mot svenskar.
OT. Hauk, när du skriver excel, är det då ett utbyte av ordet "word"?
För det brukar jag säga 😛 (mest för att reta kompisar i skolan)
October 28, 2002
PaiN ja, det är ngn här på forumet som säger excel istället för word, tycker det är en rolig grej för att jävlas med alla hipphoppers, så jag snodde den :bgrin:.....
Sen att Excel låter lite smålikt exakt (stavning) är ju också en grej 😛
oxis btw!!
DIN JÄVLA RASSE!!! ska anmäla dig för rasism mot svenskar i din film. (eftersom du framställer dom på ett så rasistiskt och fördomsfullt sätt )
April 1, 2003
Hauk wrote: PaiN ja, det är ngn här på forumet som säger excel istället för word, tycker det är en rolig grej för att jävlas med alla hipphoppers, så jag snodde den :bgrin:.....
Sen att Excel låter lite smålikt exakt (stavning) är ju också en grej 😛
oxis btw!!
DIN JÄVLA RASSE!!! ska anmäla dig för rasism mot svenskar i din film. (eftersom du framställer dom på ett så rasistiskt och fördomsfullt sätt )
😀 😀 😀
hehe :rull:
September 1, 2002
Garfzez wrote: det borde du nästan ha lärt dig nu. Det är ju bara invandrare som får skämta om invandrare. Det är bara kvinnor som får skämta om feminister. Det är bara handikappade som får skämta om handikappade osv osv.
Nädu. Du ska sitta tyst och stumt. Du ska acceptera att bli skrattad åt. Du ska svälja tyst då någon klagar, och vad du än har gjort, eller inte har gjort så ska du be om ursäkt. Du ska vara till lags, du ska ställa upp.. Aldrig ifrågasätta. Du ska passa in i systemet som den lilla maskin du är. Du ska vara foglig. Aldrig synas.
Aldrig någonsin.Fuck the world.
Bah! jag får skämta om feminismen hur mycket jag vill! Hehe ...
Macho, macho man ... 😀
February 21, 2003
Hahaha, jag tyckte den var rolig iaf
Men visst är det ett trist klimat nu när man inte får skämta om något utan att man blir kallad för rasist eller allmänt människohatande. Nä man måste kunna se objektivt på skämt tycker jag. En kristen klasskompis till mig blir allvarligt sur på mig om jag t ex drar någon invandrarhistorie eller drar nåt skämt som har en koppling till Förintelsen. Det uppmuntrade mig iofs ännu mer.
Skämt han inte uppskattade:
"Hur får man in 30 judar i en taxi?
Tre i bak, två i fram och resten i askkoppen!"
Jag skickade en Shokata till honom (Gabriel) för att driva med hans känslighet. Den uppskattade han inte hehe
http://www.fanta.dk/showmovie......58343691F5
Kommer någon till slut kalla mig för pedofil för att jag drar en "Alla barnen..."?
Kommer någon till slut kalla mig för kvinnoförtryckare för att jag drar ett blondinskämt?
July 19, 2001
Om den nu ligger på internet så behöver man inte bry sig..
Men skit bara i att du har blivit "polisanmäld". Stjälv blev jag "polisanmäld" tre gånger i min förra skola för mordbrand... Hö hö hö..
I den skolan var det också förbjudet att ha en Tors Hammare symbol runt halsen.. Sedan serverades det bara kycklingkorv då "vissa" vägrade äta griskött..
February 22, 2003
HELIX wrote: Om den nu ligger på internet så behöver man inte bry sig..
Men skit bara i att du har blivit "polisanmäld". Stjälv blev jag "polisanmäld" tre gånger i min förra skola för mordbrand... Hö hö hö..
I den skolan var det också förbjudet att ha en Tors Hammare symbol runt halsen.. Sedan serverades det bara kycklingkorv då "vissa" vägrade äta griskött..
mordbrand :cy: hahaha vad fan gjorde du då
2 Guest(s)