February 12, 2002
heimdal wrote: HEJ JESUS...
🙂
nämen alvarligt talat blir ja trött på alla "anti-rasister" som tror att de är så duktiga när de hittar "ickedemokratiska element" i samhället, och som de sedan använder odemokratiska metoder för att trakassera.
när skall trakasserier mot svennar bli ett lagstadgat brott?
hail to the red flag
(Jag har inte läst i genom hela tråden)
Jag håller med om dessa "anti-rasister"!
På våran skola har det gått alldeles för långt , nu är det de som är lagda lite åt de rasistiska hållet som blir förfölda hotade och ibland misshandlade av dessa "anti-rasister".. 😕
Jag säger inte att det är rätt på nått sätt att vara rasist men det är väl lika mycket deras rätt att tycka vad de vill som någon annan..( Bara de inte skadar någon annan fysiskt/sykiskt)
Ett bra exempel är när vi stod i kafeterian på våran skola och ett par invandrar killar går fram till en kille som tydligen var lite rasse, de börjar tjaffsa med honom och rycker av hans torshamare, spottar på honom och kallar honom en massa skit, puttar på honom och hotar med att hans "Gäng" med 100 turkar ska nita honom..
Det värsta var att efter en liten stund var det en folksamling på typ 15 - 20 personer som stod bakom de här invandrarna och gjorde "grimager" och sånt mot den "stackars" ensamma "rassen". 🙄
Fegt!!!..... 👿
April 1, 2003
Hauk wrote: Det är det som e grejjen...
vilka är dom riktiga rassarna igentligen??
"eeeyy len!! kolla en svenne!! vi nitar honom nu jaaoo!!"
nån som såg TV4'as "NollRasism" program??? vilket skämt..
dom riktigarna rassarna e juh dom som inte gillar en annan hudfärg än sig egen, vare sig det är en mörk eller vit person!
men tyvärr har juh ordet "rasse" blivit förknippad med "vit"...
June 23, 2002
oxiswoofer wrote: [quote=Hauk]Det är det som e grejjen...
vilka är dom riktiga rassarna igentligen??
"eeeyy len!! kolla en svenne!! vi nitar honom nu jaaoo!!"
nån som såg TV4'as "NollRasism" program??? vilket skämt..
dom riktigarna rassarna e juh dom som inte gillar en annan hudfärg än sig egen, vare sig det är en mörk eller vit person!
men tyvärr har juh ordet "rasse" blivit förknippad med "vit"...
Precis! 🙄
February 12, 2002
Jo.... 😡
Visst kan man tycka illa om dem som tycker illa om nån annan bara på grund av ursprung eller hud färg. Men om de börjar förfölja "rassarna" är ju de lika mycke rasister som "rassarna"!!!
Och en annan sak. visst kan man väl förså dem i bland också... Ett bra exempel var torsadag för en vecka sedan när vi var ut.
si så där kl 2:30 när puben/clubben stängt å alla står ute på gatan och funderar vad de ska göra härnäst.
Det är x 100tal personer som står där ute å snackar, här å där börjar stämningen bli lite het så lite slagsmål utbryter.
Polisen kommer till platsen å försöker reda upp men de kan ju inte vara överallt...
1. 2 invandrar tjejer ryker i hop och börjar slita varandra i håret mm.
då går folk fram för att skilja dem åt men då kommer ett gäng invandrare fram och ställer sig i en ring runt dem som slåss å säger att de ska göra upp nu....(?) Så gör vi inte här i MITT land....
2. 2 killar håller fast en invandrar kille som var på väg att flyga på en polis för att polisen gjort nå dumt mot nån av hans vänner. Kanske var polisens jobb?
3. På max flyger 3 invandrar killar på en svansk kille och börjar bråka med honom. En av dem går ut och hämtar en gatsten som han kastar mot killen, som tur var missade stenen killen och träffade ett fönster som klirrades.
En annan lite "kul" sak var att den ensamma killen spöa de andra 3 .
3 tillfällen den kvällen som jag känner till och i alla fallen var det invandrare som startade.
Visst de kommer från en annan kultur och kanske har en annan syn på hur man ska göra upp oförrätter och hanskas med poliser. Men ska de stanna här så får de anpassa sig till våra regler och inte ha sina egna... 😡
Hoppas jag inte får skäll för de här nu men det är så här jag ser på saken och de står jag för. 😕
April 1, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Jo.... 😡
Visst kan man tycka illa om dem som tycker illa om nån annan bara på grund av ursprung eller hud färg. Men om de börjar förfölja "rassarna" är ju de lika mycke rasister som "rassarna"!!!
Och en annan sak. visst kan man väl förså dem i bland också... Ett bra exempel var torsadag för en vecka sedan när vi var ut.
si så där kl 2:30 när puben/clubben stängt å alla står ute på gatan och funderar vad de ska göra härnäst.
Det är x 100tal personer som står där ute å snackar, här å där börjar stämningen bli lite het så lite slagsmål utbryter.
Polisen kommer till platsen å försöker reda upp men de kan ju inte vara överallt...1. 2 invandrar tjejer ryker i hop och börjar slita varandra i håret mm.
då går folk fram för att skilja dem åt men då kommer ett gäng invandrare fram och ställer sig i en ring runt dem som slåss å säger att de ska göra upp nu....(?) Så gör vi inte här i MITT land....2. 2 killar håller fast en invandrar kille som var på väg att flyga på en polis för att polisen gjort nå dumt mot nån av hans vänner. Kanske var polisens jobb?
3. På max flyger 3 invandrar killar på en svansk kille och börjar bråka med honom. En av dem går ut och hämtar en gatsten som han kastar mot killen, som tur var missade stenen killen och träffade ett fönster som klirrades.
En annan lite "kul" sak var att den ensamma killen spöa de andra 3 .3 tillfällen den kvällen som jag känner till och i alla fallen var det invandrare som startade.
Visst de kommer från en annan kultur och kanske har en annan syn på hur man ska göra upp oförrätter och hanskas med poliser. Men ska de stanna här så får de anpassa sig till våra regler och inte ha sina egna... 😡Hoppas jag inte får skäll för de här nu men det är så här jag ser på saken och de står jag för. 😕
så sant! mkt bra skrivet :worshipp: 😀
October 1, 2002
Muhihihi... Kul diskussion...
Lite OT kanske, vem vet:
Jag brukar snacka med min polare från Irak om det hela med "rasism" (Min polare hatar också de s.k. "bergsturkarna" :)) - Jag brukar säga ngt i stil med:
"Ujuj, jag bävar inför den dagen den nya generationens invandrare' växt upp här i Sverige... De 'ärver' ju sitt hat gentemot svenskar från sina storebrorsor som går och muckar med allt som inte är dem till lags"
... Efter att ha läst lite här behöver jag inte oroa mig längre... Nu vet jag att även den nya generationens 'svenskar' som växer upp, gör det med en invandrarfientlighet som överträffar t.o.m min egen... RIGHT ON! 😀
... Nej men allvarligt, det är faktiskt intressant att se "smyghatet" som flödar fritt härinne - Och bara så att ni vet: Det är inte invandrarnas fel att de varken kan eller vill anpassa sig till våra regler och normer... DET ÄR SOSSARNAS! 😉
Nej ni, nästa val blir det till att rösta på SD :bgrin:
Hihi.. Hoppas jag inte avslöjade allför mkt om vart jag står i min "politik" nu... 😀
2 Guest(s)