November 27, 2003
elajten wrote: [quote=Booris]Dom där däcken är verkligen helt slut 🙂
Hårt att vara bannad på både zatzy och sweclockers?
Zatzy är ett skitforum med en massa idioter. Man blir ju bannad helt utan anledning. Har inte fått någon som helst förklaring till banningen och kan ej kontakta idioterna heller. Svara på mail gör dom inte heller. Sweclockers är också ett skitforum med en massa korkade moderatorer som har maktmissbruk som bara håller på och bannar folk till höger och vänster utan att ens ta reda på orsaken till problemet eller vem som är den skyldiga.
Swec tänker jag inte kommentera men Zatzy däremot handlar om inbördes beundran, men även beundran av GiS-folket, och andra liknande grupper. Snacka emot fel person och du åker ut snabbare än kvickt 😉
Jag gjorde det och åkte ut. 😉
//Andreas
September 5, 2001
Du får besiktiga med sommardäck, hur du tar dig till stationen är inte SBPs problem... det är polisens.
Du får en 2:a för snedslitet. Varför bilen snedsliter finns ju många olika anledningar, tryck i däcken, däckens slitbana, camber/toe vinklarna, framvagnsinställningen och däck balanseringen är bara några saker.
January 7, 2006
Delph1 wrote: [quote=elajten][quote=Booris]Dom där däcken är verkligen helt slut 🙂
Zatzy är ett skitforum med en massa idioter. Man blir ju bannad helt utan anledning. Har inte fått någon som helst förklaring till banningen och kan ej kontakta idioterna heller. Svara på mail gör dom inte heller. Sweclockers är också ett skitforum med en massa korkade moderatorer som har maktmissbruk som bara håller på och bannar folk till höger och vänster utan att ens ta reda på orsaken till problemet eller vem som är den skyldiga.
Swec tänker jag inte kommentera men Zatzy däremot handlar om inbördes beundran, men även beundran av GiS-folket, och andra liknande grupper. Snacka emot fel person och du åker ut snabbare än kvickt 😉
//Andreas
Jag gnällde lite om den nya hemska skatten på lättalastbilar. Sen blev min tråd låst och jag fick en varning. Alltså hade jag två vid det tillfället. Sen helt plötsligt utan anledning hade jag tre varningar totalt och en permanent banning. Helt utan förklaring. SåJO det är ett skitforum med idioter.
November 27, 2003
elajten wrote: Jag gnällde lite om den nya hemska skatten på lättalastbilar. Sen blev min tråd låst och jag fick en varning. Alltså hade jag två vid det tillfället. Sen helt plötsligt utan anledning hade jag tre varningar totalt och en permanent banning. Helt utan förklaring. SåJO det är ett skitforum med idioter.
Troligen gjorde du någon av "Hjältarna" upprörd 😉
//Andreas
September 5, 2001
Delph1 wrote: [quote=elajten][quote=Booris]Dom där däcken är verkligen helt slut 🙂
//Andreas
Precis så är det, jag valde att lämna Zatzy självmant.
Det var efter insider, där dom avslöjade vad mätarservice(ett företag) höll på med, dvs fiffla med mätarna. Det var då helt ok eftersom ägaren är kompis med de som sköter forumet, de moderatorer som är goda vänner till denna typ kommenderade det hela possitivt de andra moderatorerna sa ingeting eftersom de inte vågade. Lite äckligt att man kan stödja ett sådant grått arbete!
Alla trådar angående det låstes eller togs bort.
Sen kan man fråga sig hur det, 0435 är 158 gäster inloggade och 2-3 användare... HUMM HUMM. Zatzy har ju inget att säga till om internationellt jag tvekar starkt på den statistiken.
Edit: F.ö. är det ju inte så mycket bilforum om nästan 1/3 av forumets medlemmar saknar körkort
January 7, 2006
Delph1 wrote: [quote=elajten]Jag gnällde lite om den nya hemska skatten på lättalastbilar. Sen blev min tråd låst och jag fick en varning. Alltså hade jag två vid det tillfället. Sen helt plötsligt utan anledning hade jag tre varningar totalt och en permanent banning. Helt utan förklaring. SåJO det är ett skitforum med idioter.
Troligen gjorde du någon av "Hjältarna" upprörd 😉
//Andreas
Ja det finns ju många "hjältar" där som blir upprörda för allting
1 Guest(s)