Får man nerslag på bilprovning om däcken har dåligt mönster?|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Får man nerslag på bilprovning om däcken har dåligt mönster?
elajten
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 137
sp_UserOfflineSmall Offline
1008446
January 27, 2006 - 1:44 pm
sp_Permalink sp_Print

Nya däck beställda på Kenneths däck i Malmö. 586kr i Månaden i 12 månader =)

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
1008463
January 27, 2006 - 2:33 pm
sp_Permalink sp_Print

elajten wrote: [quote=Booris]Dom där däcken är verkligen helt slut 🙂

Hårt att vara bannad på både zatzy och sweclockers?

Zatzy är ett skitforum med en massa idioter. Man blir ju bannad helt utan anledning. Har inte fått någon som helst förklaring till banningen och kan ej kontakta idioterna heller. Svara på mail gör dom inte heller. Sweclockers är också ett skitforum med en massa korkade moderatorer som har maktmissbruk som bara håller på och bannar folk till höger och vänster utan att ens ta reda på orsaken till problemet eller vem som är den skyldiga.

Swec tänker jag inte kommentera men Zatzy däremot handlar om inbördes beundran, men även beundran av GiS-folket, och andra liknande grupper. Snacka emot fel person och du åker ut snabbare än kvickt 😉
Jag gjorde det och åkte ut. 😉

//Andreas

hawkie
Member
Medlem
Forum Posts: 2327
1008469
January 27, 2006 - 2:42 pm
sp_Permalink sp_Print

Du får besiktiga med sommardäck, hur du tar dig till stationen är inte SBPs problem... det är polisens.

Du får en 2:a för snedslitet. Varför bilen snedsliter finns ju många olika anledningar, tryck i däcken, däckens slitbana, camber/toe vinklarna, framvagnsinställningen och däck balanseringen är bara några saker.

elajten
Medlem
1008479
January 27, 2006 - 3:00 pm
sp_Permalink sp_Print

Delph1 wrote: [quote=elajten][quote=Booris]Dom där däcken är verkligen helt slut 🙂

Zatzy är ett skitforum med en massa idioter. Man blir ju bannad helt utan anledning. Har inte fått någon som helst förklaring till banningen och kan ej kontakta idioterna heller. Svara på mail gör dom inte heller. Sweclockers är också ett skitforum med en massa korkade moderatorer som har maktmissbruk som bara håller på och bannar folk till höger och vänster utan att ens ta reda på orsaken till problemet eller vem som är den skyldiga.

Swec tänker jag inte kommentera men Zatzy däremot handlar om inbördes beundran, men även beundran av GiS-folket, och andra liknande grupper. Snacka emot fel person och du åker ut snabbare än kvickt 😉

//Andreas

Jag gnällde lite om den nya hemska skatten på lättalastbilar. Sen blev min tråd låst och jag fick en varning. Alltså hade jag två vid det tillfället. Sen helt plötsligt utan anledning hade jag tre varningar totalt och en permanent banning. Helt utan förklaring. SåJO det är ett skitforum med idioter.

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
1008518
January 27, 2006 - 4:57 pm
sp_Permalink sp_Print

elajten wrote: Jag gnällde lite om den nya hemska skatten på lättalastbilar. Sen blev min tråd låst och jag fick en varning. Alltså hade jag två vid det tillfället. Sen helt plötsligt utan anledning hade jag tre varningar totalt och en permanent banning. Helt utan förklaring. SåJO det är ett skitforum med idioter.

Troligen gjorde du någon av "Hjältarna" upprörd 😉

//Andreas

hawkie
Member
Medlem
Forum Posts: 2327
1008531
January 27, 2006 - 5:18 pm
sp_Permalink sp_Print

Delph1 wrote: [quote=elajten][quote=Booris]Dom där däcken är verkligen helt slut 🙂

//Andreas

Precis så är det, jag valde att lämna Zatzy självmant.

Det var efter insider, där dom avslöjade vad mätarservice(ett företag) höll på med, dvs fiffla med mätarna. Det var då helt ok eftersom ägaren är kompis med de som sköter forumet, de moderatorer som är goda vänner till denna typ kommenderade det hela possitivt de andra moderatorerna sa ingeting eftersom de inte vågade. Lite äckligt att man kan stödja ett sådant grått arbete!

Alla trådar angående det låstes eller togs bort.

Sen kan man fråga sig hur det, 0435 är 158 gäster inloggade och 2-3 användare... HUMM HUMM. Zatzy har ju inget att säga till om internationellt jag tvekar starkt på den statistiken.

Edit: F.ö. är det ju inte så mycket bilforum om nästan 1/3 av forumets medlemmar saknar körkort laugh

elajten
Medlem
1008533
January 27, 2006 - 5:18 pm
sp_Permalink sp_Print

Delph1 wrote: [quote=elajten]Jag gnällde lite om den nya hemska skatten på lättalastbilar. Sen blev min tråd låst och jag fick en varning. Alltså hade jag två vid det tillfället. Sen helt plötsligt utan anledning hade jag tre varningar totalt och en permanent banning. Helt utan förklaring. SåJO det är ett skitforum med idioter.

Troligen gjorde du någon av "Hjältarna" upprörd 😉

//Andreas

Ja det finns ju många "hjältar" där som blir upprörda för allting

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 76
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL