March 19, 2003
Skulle hem till en polare igår så åkte jag förbi en liten olycka.
Självklart efter man sett de så på vägen hem i snö kaoset så lyckas jag smälla in i en betong vall.
🙁
March 19, 2003
fisken wrote: En lite snabb fråga: Hur vet du att det är polisen som har klantat sig och inte den andra Saaben?
Drog väll den slutsattsen genom polisbilens ställning i korsningen och den hade väll dragit på blåljusen och brännt igenom korsningen och saaben han inte vejja.
January 28, 2003
BarateaU wrote: Drog väll den slutsattsen genom polisbilens ställning i korsningen och den hade väll dragit på blåljusen och brännt igenom korsningen och saaben han inte vejja.
Eller så körde polisbilen med blåljus igenom korsningen och den andra SAABen kom körande alldeles för snabbt, rakt in i polisbilen?
Kul att se att många är så jädra snabba att försöka klandra polisen 😉
(Givetvis kan det mycket väl ha varit polisens fel, men likväl är många otroligt snabba att klaga på dem.)
March 19, 2003
MrWeizel wrote: [quote=BarateaU]Drog väll den slutsattsen genom polisbilens ställning i korsningen och den hade väll dragit på blåljusen och brännt igenom korsningen och saaben han inte vejja.
Eller så körde polisbilen med blåljus igenom korsningen och den andra SAABen kom körande alldeles för snabbt, rakt in i polisbilen?
Kul att se att många är så jädra snabba att försöka klandra polisen 😉
(Givetvis kan det mycket väl ha varit polisens fel, men likväl är många otroligt snabba att klaga på dem.)
Storleken på skadan tycker jag tyder på att det inte gick allt för snabbt.
Saaben låg i rätt körbana och polisen var placerad lite hur som helst.
July 27, 2002
Mean Machine wrote: [quote=Callister]Det var jag som gick förbi där och sa polis polis potatisgris gå hem och laga morsans spis. Då körde han på Saaben
Det enda underliga var att han missade dig. 😈
Nej han körde på mig, men jag är stor och stark och fes på bilen så den studsade iväg
February 12, 2003
Callister wrote: [quote=Mean Machine][quote=Callister]Det var jag som gick förbi där och sa polis polis potatisgris gå hem och laga morsans spis. Då körde han på Saaben
Nej han körde på mig, men jag är stor och stark och fes på bilen så den studsade iväg
Hah, tänkte mig att du var lite mindre än så, faktiskt...:P
Såpass liten att du skulle dö, men så var det inte...:)
July 27, 2002
Mean Machine wrote: [quote=Callister][quote=Mean Machine][quote=Callister]Det var jag som gick förbi där och sa polis polis potatisgris gå hem och laga morsans spis. Då körde han på Saaben
Hah, tänkte mig att du var lite mindre än så, faktiskt...:P
Såpass liten att du skulle dö, men så var det inte...:)
100 kg kärlek
1 Guest(s)