March 19, 2003
Nej självklart kan de finnas 10000 senarion.
Kan ha kommit utomjordingar osv också, de kan jag inte svara på.
Men det som jag dock vet är att polisen tycks ha kommit från de hållet som jag var på väg mot och båda jag samt polisen har vejningsplikt i korsningen.
Och om nu polisen har vejningsplikt åt kommande bilar från vänster och höger varför åkter den då ut.
För som man ser på fottot är att saaben har smällt in i polisbilen och hur kan det komma sig om polisen skulle ha vejningsplikt för saaben?
Antingen så missa kanske polisen att saaben kom precis eller så åkte saaben 300km/t så att polisen kanske tyckte att den var så pass långt borta att han kunde hinna före, fast krock skadan tyder på att saaben inte körde i 300km/t för då hade den varit grövre.
Kan vara så att polisen står och väntar vid vejningsplikten fast den får larm och drar på blåljuset och förväntar sig att saaben som kommer till höger ska panikbromsa.
[Image Can Not Be Found]
Fast det kan säkert vara ett fall för ArkivX.
October 22, 2002
BarateaU wrote: Nej självklart kan de finnas 10000 senarion.
Kan ha kommit utomjordingar osv också, de kan jag inte svara på.MASSA TEXT
Fast skyltarna sitter ju där om trafikljusen inte skulle fungera. Trafikljusen fungerar uppenbart så din teori faller på det.
Tycker det bara var så konstigt att utan att veta vem som har orsakat olyckan så anklagar många direkt polisen. Mysko beteende enligt mig, är det bättre om en polis har orsakat det? Har det hela någonting med skadeglädje att göra??
March 19, 2003
fisken wrote: [quote=BarateaU]Nej självklart kan de finnas 10000 senarion.
Kan ha kommit utomjordingar osv också, de kan jag inte svara på.MASSA TEXT
Fast skyltarna sitter ju där om trafikljusen inte skulle fungera. Trafikljusen fungerar uppenbart så din teori faller på det.
Tycker det bara var så konstigt att utan att veta vem som har orsakat olyckan så anklagar många direkt polisen. Mysko beteende enligt mig, är det bättre om en polis har orsakat det? Har det hela någonting med skadeglädje att göra??
Ja!
2 Guest(s)