September 16, 2002
Nå, vilken är er favorit färg?
Visserligen är väl olika färger snyggt på olika saker, men gå inte in på såna detaljer, jag menar överlag.
Välj den som är närmast, om ingen ens är nära, så ta "Annan".
Jag tar med Vit och Svart också, men inte guld eller silver. Och jag tar heller inte med Octarin... Om det nu finns någon mer Discworld fan här? 😕
Forumet wrote: Du försökte lägga till för många val i omröstningen.
Så, jag fick ta bort massor av svar! T.ex. Brun, Beige, Grå, Turkos etc. etc!
May 17, 2002
Någon måste alltid klaga på att just den personens favoritalternativ inte finns med så den uppgiften tar jag på mig:
Varför har du inte med Cyan!
(det kvittar att man har skrivt vaför alla olika alternativ inte är med, någon idiot som skall klaga finns det alltid.)
Blå är väll rätt ok, så där hamnar min röst.
September 16, 2002
mattan wrote: [quote=Kizo] Och jag tar heller inte med Octarin... Om det nu finns någon mer Discworld fan här? 😕
Klart du skulle haft med Octarin! Klart den bästa färgen! 😀
Heh! Men om sanningen ska fram kan jag inte riktigt få en bild i huvudet på hur den ser ut. Men den måste vara fin.
November 6, 2001
mattan wrote: [quote=Kizo] Och jag tar heller inte med Octarin... Om det nu finns någon mer Discworld fan här? 😕
Har läst ett par DW-böcker, men aldrig sett nåt om Octarin. Nån speciell bok den beskrivs i?
Svart, btw.
September 16, 2002
shlumpen wrote: [quote=mattan][quote=Kizo] Och jag tar heller inte med Octarin... Om det nu finns någon mer Discworld fan här? 😕
Har läst ett par DW-böcker, men aldrig sett nåt om Octarin. Nån speciell bok den beskrivs i?
Svart, btw.
Det står om den i flera böcker, men främst i Color of Magic (svensk titel: Magins färg, tror jag.)
Octarin är den färg som magi har.
2 Guest(s)