July 27, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=Arny][quote=Krqagyzzz][quote=Arny][quote=Mean Machine]Ta det där med dyr några gånger till vi vill ha alla detaljer. Ören/liter, t.ex. så blir vi nöjda. 🙄
hm, jag tror vår käre AMD_Rulez inte dirket menade så, men ironin lever ju för fullt så jag kan ju ha fel. 🙄
Man ska inte leka med ironi 🙄
Näe, och vad är egentligen Ironi^-1? Denna ständig fråga gnager mitt samvete.:hrm:
Dessutom, Hur gammla är Callister resp AMD_RULEZ? Barn under 4:a år förstår ju inte ironi så alla ironiska inlägg kan ju missuppfattas. 🙄
Jag kan hantera ironin. 😛 Jag är äldre än AMD rulez om det e viktigt
March 10, 2002
Delph1 wrote:
En stor del i att jag skapar tråden har även Skiroy, som inte tyckte att jag skulle locka ungdomarna härinne in på fel spår 😛 och Dehman som envisas med att tjata om Holland och de två fattiga öl som han kan därifrån 😉 och inte minst Coore med sitt inspirerande drickande 🙂
Hey! 😉 Jag kommer aldrig att sluta prata om min kära Amstel. Finns inget bättre 😉 http://www.systembolaget.se/So.....38;Butik=0
Just nu är jag påverkade av en annan god öl, Sort Guld. Men inget går uppemot en kall Amstel. Mmm :worship: men oftast dricker jag Sort Guld, tycker om den väldigt mycket. Amstel är lite svårare att få tag i. ;>
February 12, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=Arny][quote=Krqagyzzz][quote=Arny][quote=Mean Machine]Ta det där med dyr några gånger till vi vill ha alla detaljer. Ören/liter, t.ex. så blir vi nöjda. 🙄
hm, jag tror vår käre AMD_Rulez inte dirket menade så, men ironin lever ju för fullt så jag kan ju ha fel. 🙄
Man ska inte leka med ironi 🙄
Näe, och vad är egentligen Ironi^-1? Denna ständig fråga gnager mitt samvete.:hrm:
Dessutom, Hur gammla är Callister resp AMD_RULEZ? Barn under 4:a år förstår ju inte ironi så alla ironiska inlägg kan ju missuppfattas. 🙄
Hmm, vem är det inte som begriper ironi?
Eller är du ironisk? Tål att tänka på...:P
January 4, 2001
oj, svår fråga, kan nog inte säga vilken öl som är godast, men jag lista några jag gillar.
Olika öl passar bra till olika tillfällen, drack ett gäng Koff igår, väldigt god öl, och perfekt att festa på.
Men sitter man och bara slösnackar med ett par polare så tar jag gärna en kilkenny eller en newcastle, gott med lite mörkare öl oxå. 🙂
Favorter bland ljusa öl är nog koff, grolsch, tuborg, carlsberg...
Mörk öl har jag börjat dricka mer nu på senare tid och då är det kilkenny och newcastle som är godast av dom jag har smakat.
July 27, 2002
Coore wrote: oj, svår fråga, kan nog inte säga vilken öl som är godast, men jag lista några jag gillar.
Olika öl passar bra till olika tillfällen, drack ett gäng Koff igår, väldigt god öl, och perfekt att festa på.
Men sitter man och bara slösnackar med ett par polare så tar jag gärna en kilkenny eller en newcastle, gott med lite mörkare öl oxå. 🙂
Favorter bland ljusa öl är nog koff, grolsch, tuborg, carlsberg...
Mörk öl har jag börjat dricka mer nu på senare tid och då är det kilkenny och newcastle som är godast av dom jag har smakat.
Ölkungen har talat, övriga kommentarer är nu överflödiga.
3 Guest(s)