February 21, 2003
skiroy wrote: [quote=Ogrebeast][quote=skiroy]Ja M.A.S.H var inte fy skam...riktigt bra serie.
Men den bästa TV-serien är Cheers...lätt den bästa.
Cheers? Hur gammal i gamet är du egentligen?
Har du någon aning om hur många säsonger som finns av den serien samt hur många gånger den har gått i repris killen.
Tror inte det..men det är klart.
Du ser ju allt i "bundyperspektiv" 😀
Vet att den går i repris, tänkte mer på den humor som krävs för att tycka serien är rolig
Men i mitt "bundyperspektiv" är ju helt klart "Psycho dad" den bästa serien
[Image Can Not Be Found]
February 21, 2003
boogey wrote: jag ser inte kvinnofängelset på listan och avstår därför från att rösta, eftersom det inte bara är 80-talets, utan hela TV-historiens bästa tv-serie...
Hahaha, jag trodde inte den serien hade några tittare
Lustigt att du tar upp den serien eftersom jag så sent som igår faktiskt var på väg att skicka ett mail till TV4 och fråga hur många tittare serien verkligen har. (sant) 😀
June 20, 2002
Ogrebeast wrote: [quote=boogey]jag ser inte kvinnofängelset på listan och avstår därför från att rösta, eftersom det inte bara är 80-talets, utan hela TV-historiens bästa tv-serie...
Lustigt att du tar upp den serien eftersom jag så sent som igår faktiskt var på väg att skicka ett mail till TV4 och fråga hur många tittare serien verkligen har. (sant) 😀
jag och min flickvän följer den troget... 🙂
de skulle slopa den 2000, men det blev demonstration utanför tv-huset och namninsamling, så de köpte in en till repris-rätt...
EDIT: lägg till kvinnofängelset... gick från början i australien 1979-1986...
Prisoner: Cell Block H är den engelska titeln...
February 21, 2003
boogey wrote: [quote=Ogrebeast][quote=boogey]jag ser inte kvinnofängelset på listan och avstår därför från att rösta, eftersom det inte bara är 80-talets, utan hela TV-historiens bästa tv-serie...
de skulle slopa den 2000, men det blev demonstration utanför tv-huset och namninsamling, så de köpte in en till repris-rätt...
Nä nu skojar du? Räckte det med fem namn på protestlistan för att den skulle få vara kvar?
November 26, 2002
Nån gång i början av nittiotalet såg jag en serie som var väldigt kul.
Det handlade om en Japansk polis med en häftig bil, och två robotar. En gul och en blå.
Han polisen hade dessutom en skithäftig robot-outfit (röd) som han hade på sig ibland.
Någon som känner igen detta?
Jag kommer inte ens ihåg vad det heter.
June 20, 2002
Ogrebeast wrote: [quote=boogey][quote=Ogrebeast][quote=boogey]jag ser inte kvinnofängelset på listan och avstår därför från att rösta, eftersom det inte bara är 80-talets, utan hela TV-historiens bästa tv-serie...
Nä nu skojar du? Räckte det med fem namn på protestlistan för att den skulle få vara kvar?
nopes... men exakt 4596 påskrifter och ett hundratal demonstranter räckte alldeles lagom...
serien är ju kultförklarad... att en från början ganska dålig serie fortfarande visas 20 år efter att den spelats in är ganska schysst...
och att folk dessutom demonstrerar för att den ska vara kvar är ju ännu roligare...
Tv4 är nog vana iofs... med Sailor Moon var det samma grej...
vad chockade de måste ha blivit...
de sänder vad de tror är ett barnprogram, och sen när det ska läggas ner startar en massa finniga grabbar i tonåren en namninsamling..
February 21, 2003
boogey wrote: nopes... men exakt 4596 påskrifter och ett hundratal demonstranter räckte alldeles lagom...
serien är ju kultförklarad... att en från början ganska dålig serie fortfarande visas 20 år efter att den spelats in är ganska schysst...
och att folk dessutom demonstrerar för att den ska vara kvar är ju ännu roligare...Tv4 är nog vana iofs... med Sailor Moon var det samma grej...
vad chockade de måste ha blivit...
de sänder vad de tror är ett barnprogram, och sen när det ska läggas ner startar en massa finniga grabbar i tonåren en namninsamling..
Åh, herrejösses!! Vet inte vad jag ska säga. Är ju helt sjukt. Tja, kan folk se på melodifestivalen utan att spy så kan väl folk se på kvinnofängelset [Image Can Not Be Found]
Hoppas dock slippa se hur många som skulle protestera om Våra värsta år skulle läggas ner. Jag bävar inför tanken :cy: Hoppas den sänds för evigt 😀
June 28, 2001
skiroy wrote: Ja M.A.S.H var inte fy skam...riktigt bra serie.
Men den bästa TV-serien är Cheers...lätt den bästa.
Skojar du lr ?!?! cheers är ju den absolut sämsta serien genom tiderna!
skit tråkiga skämt och dåliga karaktärer.
sett 1 avsnitt och jag höll på att dö av trisstess
jag ser helldre på sunset beach än den sletna serien.
ma5ive disrespect där du :arg:
August 20, 2001
Arny wrote: [quote=DiDi](ni vet att det kommer en ny version av Macgyver på tv i höst?)
Vilken kanal?
Det sänds väl i usa först...
http://www.tvtome.com/tvtome/servlet/ShowMainServlet/showid-16934/
February 21, 2003
DiDi wrote: [quote=Arny][quote=DiDi](ni vet att det kommer en ny version av Macgyver på tv i höst?)
Vilken kanal?
Det sänds väl i usa först...
http://www.tvtome.com/tvtome/servlet/ShowMainServlet/showid-16934/
Usch, det kommer säkert bli en billig dålig serie där man försöker krama ur några extra ören ur namnet MacGyver. Nä inget kan slå originalet 8)
2 Guest(s)