September 12, 2001
NH|Falcon wrote: [quote=Twinsen]Något som inte är gott är choklad med onödig mängd kakao i, smakade en bit av 85 %-ig choklad, inget jag kommer ge pengar till mer.
Till en fin konjak, t.ex Grönstedts Extra, är den typen av choklad bara helt gudomlig!
Precis!
Där kommer chokladen verkligen till sin rätt.
En mkt trevlig kombination.
January 23, 2002
skiroy wrote: [quote=NH|Falcon][quote=Twinsen]Något som inte är gott är choklad med onödig mängd kakao i, smakade en bit av 85 %-ig choklad, inget jag kommer ge pengar till mer.
Till en fin konjak, t.ex Grönstedts Extra, är den typen av choklad bara helt gudomlig!
Precis!
Kom inte här å spela världsvan Skidan 😛
Nä, men det stämmer, konjak med choklad är en god kombination.
Själv har jag precis knaprat i mig en liten Marabou Schweizernöt med en god kopp kaffe, inte fel det heller. 😀
March 11, 2003
skiroy wrote: [quote=NH|Falcon][quote=Twinsen]Något som inte är gott är choklad med onödig mängd kakao i, smakade en bit av 85 %-ig choklad, inget jag kommer ge pengar till mer.
Precis!
Hennessys Privilége sitter jag med i näven just nu. Då behövs ingen chocklad.....:)
August 22, 2001
Mmm.. CHOKLAD!!!
Geisha, Hasselnötskulor, Fazers blåa, Paradis, Alladin, Always (inte ultra), Mjölkchoklad, Tarragona, Kexchoklad, NonStop, Risbräck, Frukt och Mandel, Bounty, Lion, Japp, Pigall, Dajm, Twist.... och sist men inte minst absoluta favoriten Toblerone!!! Den här tråden gillar jag! [Image Can Not Be Found]
May 1, 2003
Vaniljflickan wrote: Mmm.. CHOKLAD!!!
Geisha, Hasselnötskulor, Fazers blåa, Paradis, Alladin, Always (inte ultra), Mjölkchoklad, Tarragona, Kexchoklad, NonStop, Risbräck, Frukt och Mandel, Bounty, Lion, Japp, Pigall, Dajm, Twist.... och sist men inte minst absoluta favoriten Toblerone!!! Den här tråden gillar jag! [Image Can Not Be Found]
Varför gillar alla tjejer så mkt choklad?
February 12, 2003
Vaniljflickan wrote: Mmm.. CHOKLAD!!!
Där kom den...;)
1 Guest(s)