November 9, 2003
AMD_RULEZ wrote: Alla som säger "Brunvita snäckor" ska veta att det heter Belgisk Choklad! För övrigt gillar jag inte det, lite går ner, men det blir för sött efter ett tag...
Kan inte heller förstå varför alla verkar gilla den så mycket. Jag gillar nog det mesta förutom "förmörkchoklad", choklad med nötter i, choklad med sprit i.
September 12, 2001
Vaniljflickan wrote: Mmm.. CHOKLAD!!!
Geisha, Hasselnötskulor, Fazers blåa, Paradis, Alladin, Always (inte ultra), Mjölkchoklad, Tarragona, Kexchoklad, NonStop, Risbräck, Frukt och Mandel, Bounty, Lion, Japp, Pigall, Dajm, Twist.... och sist men inte minst absoluta favoriten Toblerone!!! Den här tråden gillar jag! [Image Can Not Be Found]
Du har inte hajat att det kanske finns dom som vill bli doppade i choklad efter detta remarkabla inlägg? 😀
August 11, 2002
skiroy wrote: [quote=Vaniljflickan]Mmm.. CHOKLAD!!!
Geisha, Hasselnötskulor, Fazers blåa, Paradis, Alladin, Always (inte ultra), Mjölkchoklad, Tarragona, Kexchoklad, NonStop, Risbräck, Frukt och Mandel, Bounty, Lion, Japp, Pigall, Dajm, Twist.... och sist men inte minst absoluta favoriten Toblerone!!! Den här tråden gillar jag! [Image Can Not Be Found]
Du har inte hajat att det kanske finns dom som vill bli doppade i choklad efter detta remarkabla inlägg? 😀
you said it 😀 ./me går och hoppar i marabou polen 😉
August 22, 2001
skiroy wrote: [quote=Vaniljflickan]Mmm.. CHOKLAD!!!
Tillåtet!!! 😉
Fresten... är det ingen mer än jag som garvar åt stans töntigaste reklam Riesen! "Denna rektangulära kub fylld med härlig kola och med överdrag av mörk choklad.... nästan 4 timmars total njutning"
Pff! Vad är det för riktvärde, 5 minuters smaskande vore mer troligt!!!
1 Guest(s)