February 12, 2003
Extatic wrote: [quote=Callister]Vad sugen man blir när ni sitter här och suktar. 😕
säger detsamma 🙂 Blir hur sugen som helst ju.
AMD_RULEZ, vart köper du Fazer Blå eller vad den hette?
Där den finns... Den har blivit utrotad här i Tullinge, men när jag åker till Finland köper jag alltid en ~10 kakor med mig hem...;)
August 22, 2001
AMD_RULEZ wrote: [quote=Extatic][quote=Callister]Vad sugen man blir när ni sitter här och suktar. 😕
säger detsamma 🙂 Blir hur sugen som helst ju.
AMD_RULEZ, vart köper du Fazer Blå eller vad den hette?
Där den finns... Den har blivit utrotad här i Tullinge, men när jag åker till Finland köper jag alltid en ~10 kakor med mig hem...;)
OT: Vilken Jehander är du emot? *nyfiken*
Jag hade en tandläkare som hette Jehander i efternamn, honom var jag emot. Definitivt.
February 12, 2003
Vaniljflickan wrote: OT: Vilken Jehander är du emot? *nyfiken*
Jag hade en tandläkare som hette Jehander i efternamn, honom var jag emot. Definitivt.
En grusgrop här... Själva gropen kan väl få vara kvar, men inte idioterna som jagar crossåkarna (mig, alltså) borde dra åt helvete...
I sommar ska de få på nöten...
Gropen ligger f.ö. i Riksten...
March 14, 2001
AMD_RULEZ wrote: [quote=Snorch]Hmm vad e Jehander?
aldrig hört de.. 🙄Men för övrigt hatar ja choklad 😛
"Medlem i Heidelberg group"
*Matt "tjoho"*
De håller på och pular stenar och grus och skit... Ett företag, som äger den här förbannat fina grusgropen här...
Jaså.. och för dom får du inte åka cross där?
Isf förstår jag, hatar såna tattare...
February 12, 2003
Snorch wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=Snorch]Hmm vad e Jehander?
*Matt "tjoho"*
De håller på och pular stenar och grus och skit... Ett företag, som äger den här förbannat fina grusgropen här...
Nej, det är brott mot terrängkörningslagen, men vf... De har ingen rätt att jaga en med bil...
Det är folk som kommer med hundar och bilar, och allt möjligt... Ska ta med ett parti rutten fisk nästa gång...
March 14, 2001
AMD_RULEZ wrote: [quote=Snorch][quote=AMD_RULEZ][quote=Snorch]Hmm vad e Jehander?
*Matt "tjoho"*
Nej, det är brott mot terrängkörningslagen, men vf... De har ingen rätt att jaga en med bil...
Det är folk som kommer med hundar och bilar, och allt möjligt... Ska ta med ett parti rutten fisk nästa gång...
Ajja... Fan bara ett grustag ju..
Hah ta med de du 😛
1 Guest(s)