Allmänt, hårdvara, klockning, performance..Det mesta, utom mjukvarudelen..Programmering och sånt intresserar mej inge vidare..Likaså linux.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
July 14, 2004
När jag va ny här på forumet så hängde jag mest på Köp och sälj, nu e jag aldrig där längre, är på Spel Allmänt Nyheter typ, men vem vet jag kanske kommer hänga på fler ställen efter DH gossar, Nomic ska ju hänga i båset o irritera er :O, titta på alla nobbsen som kommer in med exploderade Nätverksagg osv ^^
Nomic wrote: När jag va ny här på forumet så hängde jag mest på Köp och sälj, nu e jag aldrig där längre, är på Spel Allmänt Nyheter typ, men vem vet jag kanske kommer hänga på fler ställen efter DH gossar, Nomic ska ju hänga i båset o irritera er :O, titta på alla nobbsen som kommer in med exploderade Nätverksagg osv ^^
Blir nästan sugen att besöka DH..
Har aldrig sett ett "Nätverksagg" någon gång..Vet inte ens vad det är..
Ska vara n00bs till det antagligen..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 3, 2003
ilg@dd wrote: [quote=Nomic]När jag va ny här på forumet så hängde jag mest på Köp och sälj, nu e jag aldrig där längre, är på Spel Allmänt Nyheter typ, men vem vet jag kanske kommer hänga på fler ställen efter DH gossar, Nomic ska ju hänga i båset o irritera er :O, titta på alla nobbsen som kommer in med exploderade Nätverksagg osv ^^
Blir nästan sugen att besöka DH..
Har aldrig sett ett "Nätverksagg" någon gång..Vet inte ens vad det är..
Ska vara n00bs till det antagligen..
:hehe: :hehe: :)R :)R :)R
Hänger mest på OC/Tweak, Preformance Center och Allmänt.
Fan att man inte upptäckte denna delen när man började sitta på NH.
Tog mig tid som fan att hitta 🙂
January 4, 2001
Nomic wrote: När jag va ny här på forumet så hängde jag mest på Köp och sälj, nu e jag aldrig där längre, är på Spel Allmänt Nyheter typ, men vem vet jag kanske kommer hänga på fler ställen efter DH gossar, Nomic ska ju hänga i båset o irritera er :O, titta på alla nobbsen som kommer in med exploderade Nätverksagg osv ^^
Där gjorde du allt bort dig bra rejält... :)R
Gueno, till citat-tråden för fasen...
1 Guest(s)