March 14, 2004
Nomic wrote: När jag va ny här på forumet så hängde jag mest på Köp och sälj, nu e jag aldrig där längre, är på Spel Allmänt Nyheter typ, men vem vet jag kanske kommer hänga på fler ställen efter DH gossar, Nomic ska ju hänga i båset o irritera er :O, titta på alla nobbsen som kommer in med exploderade Nätverksagg osv ^^
Den var bäst! :)R :bgrin:
March 27, 2003
ocz wrote: [quote=Nomic]När jag va ny här på forumet så hängde jag mest på Köp och sälj, nu e jag aldrig där längre, är på Spel Allmänt Nyheter typ, men vem vet jag kanske kommer hänga på fler ställen efter DH gossar, Nomic ska ju hänga i båset o irritera er :O, titta på alla nobbsen som kommer in med exploderade Nätverksagg osv ^^
/me instämmer! 😀
June 23, 2002
Adam wrote: [quote=ocz][quote=Nomic]När jag va ny här på forumet så hängde jag mest på Köp och sälj, nu e jag aldrig där längre, är på Spel Allmänt Nyheter typ, men vem vet jag kanske kommer hänga på fler ställen efter DH gossar, Nomic ska ju hänga i båset o irritera er :O, titta på alla nobbsen som kommer in med exploderade Nätverksagg osv ^^
/me instämmer! 😀
Jag med, klockren. 🙂
2 Guest(s)