May 1, 2003
Tänkte ha en tråd där man får presentera vad för sorts musik man gillar och lista upp några låtar som man gillar.. så kan de andra se det..
Jag gillar då Eurodance, mkt glad elektronisk dansmusik..
Interphace - Dr Feelgood
Clubringer feat. Kate Lesing - Go west 2003 (Extended Mix)
Dj Quicksilver - Clubfiles One (Equinoxe IV)
Special D - Come with me
Master Blaster - How old r u
Groove Covrange - Moonlight Shadow
(Jag ska inte svära på att allt detta är eurodance, lite svårt att skilja på de olika stilarna ibland =D)
Finns massa mer..
August 5, 2002
Marron wrote: Tänkte ha en tråd där man får presentera vad för sorts musik man gillar och lista upp några låtar som man gillar.. så kan de andra se det..
Interphace - Dr Feelgood
Special D - Come with me
(Jag ska inte svära på att allt detta är eurodance, lite svårt att skilja på de olika stilarna ibland =D)Finns massa mer..
Har väldigt lik musiksmak! Lyssnar dock på det mesta (inte jazz)...
Ny favvolåt idag (gått på repeat i några timmar nu=) ) - DJ Mangoo - Eurodancer... Ett ord: Sooooooft....
March 11, 2003
PaiN wrote: Jaha, då kommer väl Belgaren med sin lilla lista igen 😛
Jag lyssnar på det mesta, men jazz går bara inte.
Att säga att man inte gillar jazz är som att säga att man inte gillar modern musik. Jazz finns i ett oändligt antal stilar. Inte ens de riktigt tunga lirarna kan ju definiera jazz. 🙂
May 1, 2003
Izomatic wrote: [quote=Marron]Tänkte ha en tråd där man får presentera vad för sorts musik man gillar och lista upp några låtar som man gillar.. så kan de andra se det..
Interphace - Dr Feelgood
Special D - Come with me
(Jag ska inte svära på att allt detta är eurodance, lite svårt att skilja på de olika stilarna ibland =D)Finns massa mer..
Har väldigt lik musiksmak! Lyssnar dock på det mesta (inte jazz)...
Ny favvolåt idag (gått på repeat i några timmar nu=) ) - DJ Mangoo - Eurodancer... Ett ord: Sooooooft....
asså =) Jo den är skön.. lyssnat för mkt på den.. va ett tag sen jag hörde den nu =)... vi kanske kan tipsa varandra lite då.. Dj Mangoo har ju ett antal fler bra låtar tex 😉 nightfly.fm mkt bra radio också..
October 27, 2001
denstore wrote: [quote=PaiN]Jaha, då kommer väl Belgaren med sin lilla lista igen 😛
Jag lyssnar på det mesta, men jazz går bara inte.
Att säga att man inte gillar jazz är som att säga att man inte gillar modern musik. Jazz finns i ett oändligt antal stilar. Inte ens de riktigt tunga lirarna kan ju definiera jazz. 🙂
Ok, jag ger mig. Jag gillar inte musik, men jag gillar musik. Det bör väl hålla i rätten. 🙂
June 17, 2002
Rock, Heavy Metall, Psy/prog Trance, full-on...
Tung musik.. snabb...
Hmm... Klassisk musik oxå.. Film Musik.. alltså Riktig Filmmusik.. inte nå jävla stjärt låtar som finns med på olika soudtracks.. med sång o skit utan det som e spelat av orkester.. likanande klassisk musik...
November 28, 2002
1 Guest(s)