November 26, 2002
Catstyle wrote: Men tänk om alla skulle börja heta mirklord?
man vill inte ge upp sin stil för att några idioter snor den
om alla började heta öwall skulle jag bli deras ledare.
vi skulle ha oranga mössor, och försöka tvinga alla som inte har det att ha det istället för att inte ha det.
kanske inte.
Andrew WK gör bra och kul musik.
March 11, 2003
Öwall wrote: [quote=Catstyle]Men tänk om alla skulle börja heta mirklord?
vi skulle ha oranga mössor, och försöka tvinga alla som inte har det att ha det istället för att inte ha det.
kanske inte.
Du kanske skulle försöka att göra en insats. Om alla skinhuven bytte namn och hade oranga mössor istället, så hade världen varit ett bättre ställe. 🙂
November 26, 2002
denstore wrote: [quote=Öwall][quote=Catstyle]Men tänk om alla skulle börja heta mirklord?
kanske inte.
Du kanske skulle försöka att göra en insats. Om alla skinhuven bytte namn och hade oranga mössor istället, så hade världen varit ett bättre ställe. 🙂
Om alla hade oranga mössor skulle det inte vara någon skillnad på mörkhåriga, ljushåriga, lilahåriga eller ohåriga. Alla skulle vara lika.
March 11, 2003
Öwall wrote: Om alla hade oranga mössor skulle det inte vara någon skillnad på mörkhåriga, ljushåriga, lilahåriga eller ohåriga. Alla skulle vara lika.
Amen, nu får du ju ge dig. Inte fasen transformeras man kroppsligen bara för att man inte ser håret. Nu blev det allt lite väl mycket science fiction.....:)
November 28, 2002
June 27, 2002
christian. wrote: Hiphop, emo, hardcore, punk, country, jazz,
funk, soul, reggae, ragga, afrobeat, ska, rock, pop.
Allt möjligt dvs.
HipHop är ju rsistiskt om något.
Men vi bor ju i Sverige och här finns de tju en massa nördar som tycker att man inte ska tycka om sitt land för då är man rasist speciellt om man sjunger om sitt vackra land, för ett vackert land det har vi..
May 23, 2001
Orka dra upp diskussionen som Ultima Thule är rasister igen, ni som inte var med i denna tråd: https://www.nordichardware.se/.....38;start=0
Kan ju ta och läsa den till att börja med, är ju bara sju sidor. Är väl jokkling som blir lite upprörd så jag och Hauk fick lov att ta ner honom på jorden eller nått 😉 Jaja läs själva....
2 Guest(s)