November 27, 2003
Sitter just nu i mina s.k. "labb-byxor". Ett par khakis med hål i ena knät, stora fläckar av diverse kemikalier i sköna färger, sömmarna håller knappt ihop dom och efter att han fastnat ett par gånger i kedjan på cykeln är de även rätt skavda nertill. Dock de skönaste par byxor man kan ha på sig 😀
EDIT: Eftersom det var svårt att förstå så: Vilket är ert favoritplagg?
//Andreas
March 10, 2002
Delph1 wrote: Sitter just nu i mina s.k. "labb-byxor". Ett par khakis med hål i ena knät, stora fläckar av diverse kemikalier i sköna färger, sömmarna håller knappt ihop dom och efter att han fastnat ett par gånger i kedjan på cykeln är de även rätt skavda nertill. Dock de skönaste par byxor man kan ha på sig 😀
//Andreas
Trevligt att du delar med dig. 😉 Jag antar att du vill höra om våra favoritplagg också? ;P
Mina är nog ett par shorts och en sliten t-shirt. När man sitter hemma framför datorn.
March 18, 2004
Delph1 wrote: Sitter just nu i mina s.k. "labb-byxor". Ett par khakis med hål i ena knät, stora fläckar av diverse kemikalier i sköna färger, sömmarna håller knappt ihop dom och efter att han fastnat ett par gånger i kedjan på cykeln är de även rätt skavda nertill. Dock de skönaste par byxor man kan ha på sig 😀
//Andreas
Bild då? 😮
Jag? Har nog inget favvoplagg. Det mesta duger 🙂
March 10, 2002
Delph1 wrote: [quote=Dehman]Trevligt att du delar med dig. 😉 Jag antar att du vill höra om våra favoritplagg också? ;P
Mina är nog ett par shorts och en sliten t-shirt. När man sitter hemma framför datorn.
OH nej ... jag tänkte bara dela med mig lite... 😛
//Andreas
Jag misstänkte det.
Ja bilder hade varit nice =) Men kan inte lägga upp själv, ingen kamera. :arg:
November 27, 2003
Luxh wrote: [quote=Delph1]Sitter just nu i mina s.k. "labb-byxor". Ett par khakis med hål i ena knät, stora fläckar av diverse kemikalier i sköna färger, sömmarna håller knappt ihop dom och efter att han fastnat ett par gånger i kedjan på cykeln är de även rätt skavda nertill. Dock de skönaste par byxor man kan ha på sig 😀
//Andreas
Bild då? 😮
Jag? Har nog inget favvoplagg. Det mesta duger 🙂
Har ingen kamera till förfogande tyvärr 😉
//Andreas
July 18, 2003
De goaste byxorna jag har är helt klart byxorna till min Taekwondo dräkt. Luftiga o asgoa att kryssa runt hemma i.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
1 Guest(s)