May 10, 2002
borde vara min batmantröja, bara svart med batman loggan
[Image Can Not Be Found]
köpte den ny förra året men det står (c)1985 och så har den det typiska 80tals kläders känslan. Hög nostalgifaktor i den. Dålig kvalité bara så den är alldeles noppig men ändå så går den.
February 12, 2003
Gueno wrote: [quote=Mean Machine]Avgudar verkligen vita skjortor.
*Ryser*
Hatar att ha skjorta på mig.
Dom är kalla och stramar överallt.
Själv har jag alltid mjukisbyxor.
Fula ja, sköna ja.
Well, well...
Det är ju inte direkt kallt ute (skjortväder), och om de stramar överallt är ju helt upp till vilken skjorta du köper...;)
September 12, 2001
Gueno wrote: [quote=Mean Machine]Avgudar verkligen vita skjortor.
*Ryser*
Hatar att ha skjorta på mig.
Dom är kalla och stramar överallt.
Själv har jag alltid mjukisbyxor.
Fula ja, sköna ja.
Herregud !
Du har inte haft en riktigt kanonskjorta på dig.
Det märks sannerligen...stramar den så är den för tajt eller så har du lagt på hullet rätt rejält.
July 18, 2003
Sanca wrote: Håller med alla som gillar mjukisbyxor
Det är det bästa som finns, fult men skönt.
En riktig vinnare!!!
På killar jag... Jag säger inte nej till en go flicka i mjukisbyxor och en mysig tröja... bara skriker "kom hit och mys med mig" om dem ju ^^ Sen så är det så lätt att smeka under mjuka plagg... så föredrar dem LÄTT ! 😛 Men snyggt... ne. men mysigt som attans JA !
I princip vad som helst. Bara det är mjukt och svart..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 5, 2001
Krqagyzzz wrote: Mina sjöstridsdräktbyxor (SSD93) som jag hade in the navy. Otroligt bra byxor som jag verkligen avgudar. Utan de byxorna så vore det inte värt att vara klädd :P.
De blir ju bara varmt med dem inomhus. Utomhus är de helt ok.
Vad heter nu de där lite finare byxorna som bara har en benficka med knapp? M-87? De är iaf mycke skönare 🙂
F.ö. tar jag tar oftast det som ligger framme.
December 5, 2002
Om jag ska nämna just en tröja eller så säger jag nog sweatshirten jag har på mig nu, har klippt av armarna vid armbågarna för att det ändå var stora hål där. Jävligt skön att ha på sig oavsett vad man ska göra.
Annars älskar jag jeans, så länge dom inte är vida över vaderna eller sitter löst.
Skulle verkligen aldrig kuta runt i mjukisbyxor, det är något jag verkligen hatar att gå i.
ZIre wrote: cykelbyxor
Gayvarning utfärdad..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
2 Guest(s)