August 11, 2002
stormaz wrote: Om ni åker förbi Mora skall ni käka på pizzeria Torino. Billigast störst och bäst.
samma om ni åker förbi västervik ät på Torino
lr Åhmans
November 4, 2001
S.Ph wrote: [quote=chrippaz]Det finns någon Asiatisk buffè inne i stan för 88kr där man kan äta sushi tills man storknar.
:eye: Kan du fixa en adress dit?
Det ligger på nybrogatan (sorry jag vet inte vilket gatnummer), det är rätt litet och lätt att missa. Ligger inte så långt ifrån donken.
June 20, 2002
Det finns inget som slår en buffé på Pizza Hut...
Äta ost/fett-drypande pan-pizza tills man storknar är livet... 🙂
annars blir det ganska ofta pizzerian på hörnet (mycket fett och ost där med 🙂 ), och är man riktigt slö så är faktiskt Felix Grandiosa förvånansvärt god för att vara djupfryst pizza...
Till sist så äts hamburgare på McDonalds...
Max smakar alldeles för nyttigt och alldeles för hemlagat, och då kan man ju lika gärna göra själv hemma för en billigare slant... Eftersom det är Max vi talar om som har en kassa för varje strips man vill ha till sin hamburgare så går det snabbare att göra hemma till och med...
June 28, 2001
Östman wrote: Isåfall är den bästa jag varit på nånsin,
Yvonnes - Norberg, en restaurang mittemot Elsa Anderssons konditori, allt i 1800tals stil.
Salt och Peppar - Åre, de har bytt namn, kommer inte på till vad, har käkat på Wersens tidigare men de är så snåla på mat.
träsked och trätallrikar med ?
May 23, 2001
coalan wrote: [quote=stormaz]Om ni åker förbi Mora skall ni käka på pizzeria Torino. Billigast störst och bäst.
samma om ni åker förbi västervik ät på Torino
lr Åhmans
hehe, det finns alltså fler torinos 🙂 lika äg allihopa eller? 🙂
March 24, 2003
Mind wrote: [quote=Östman]Isåfall är den bästa jag varit på nånsin,
Yvonnes - Norberg, en restaurang mittemot Elsa Anderssons konditori, allt i 1800tals stil.
Salt och Peppar - Åre, de har bytt namn, kommer inte på till vad, har käkat på Wersens tidigare men de är så snåla på mat.
träsked och trätallrikar med ?
Jag är inte superbra på historia och sånt, MEN på 1800- talet fanns det nog gott om porslin och metallbestick. (annat i metall också, tänker på the wild wild west 🙂 )
April 10, 2001
Sebbe wrote: Helt klart är det Kebabrestaurangen i Solna Centrum brevid McDonnals som äger.
Men har du tänkt på att det alltid luktar sur disktrasa när man kommer in där. Brukade käka lunch minst en gång i veckan där tidigare, men har slutat gå dit pga. stanken. Dock har dom stora portioner till bra pris.
Favoriten är nog annars Sawadee buffé i kungshallen.
Har även fast food take away på olof palmes gata, stans billigaste sushi
http://www.sawadee.se/
3 Guest(s)