June 5, 2003
Filmen med Mike Mangini är inte helt fel heller, dock så verkar det inte som att han spelar i något band(?) men bra är han iaf. Annars är ju Panteras trummis inte helt borta inom trummningen. 🙂
(F.ö. så var min kompis kusin trummisen i Refused. 🙂 Han hämtade pizza åt oss när jag va i kompisens stuga. )
February 12, 2003
azN- wrote: [quote=Mean Machine][quote=azN-]Tre Cool (Green day) är ju bra tycker jag.
:)R
(Ja, jag fortsätter att racka ner på just DIG)
Du är så söööt, du gör det här forum så mycket roligare genom att aldrig svara på trådarnas egentliga fråga, bara svara på andras inlägg =DO
Om du tar dig en titt runtomkring ser du att jag har två seriösa svar, och numera även två "racka-ner-på-min-lilla-älskling-svar" också. 😉
December 3, 2003
December 3, 2003
October 31, 2003
PooSlice wrote: [quote=azN-][quote=pompougnac][quote=PooSlice][quote=azN-]Tre Cool (Green day) är ju bra tycker jag.
:)R :)R :)R
Okej då, erkänner att jag inte bryr mig om hur trummisen i olika band spelar, skrev endast för att jag gillar Green Day
:eye:
Han var jävligt häftig när han dök rätt ner i golvet på Letterman, och lite groggy 😀 Men den man ska garva åt är väl Tennisdansken, han har inte mycket cred i hårdrocksvärlden. Själv gillar jag Mickey Dee, jävligt trevlig kille.
1 Guest(s)