August 16, 2002
BelGarath wrote: [quote=keffing]om du vill så kan jag skriva FUCK på en tröja med en spritpenna till dig, o sen skicka... 300 spänn plus frakt tar jag... men skynda dig, tröjjorna är fett populära o tar snabbt slut!
Jag tar en!
najs... har ett specialerbjudande just nu, du kan få VAD DU VILL skrivet på baksidan... alltså, FUCK på framsidan och VAD DU VILL på baksidan... utan extra kostnad
September 28, 2003
här har vi ju tom en datornördströja H4xXor tR'0'ja
February 25, 2002
.doedels wrote: Jag tycker personligen dom tröjorna är förbannat töntiga.
Hoppas du syftar på de med stor text på magen (vilket är långt ifrån alla deras tröjor). För annars undrar jag hur du kan tycka deras kollektion är töntig?? tror ju knappast du sett så många av deras kläder faktist.
December 15, 2002
Dhorum wrote: [quote=.doedels]Jag tycker personligen dom tröjorna är förbannat töntiga.
Hoppas du syftar på de med stor text på magen (vilket är långt ifrån alla deras tröjor). För annars undrar jag hur du kan tycka deras kollektion är töntig?? tror ju knappast du sett så många av deras kläder faktist.
han tyckte dom var töntiga, inget du kan ändra på 😉
går du mycket i såna kläder eller vad?
January 5, 2002
Dhorum wrote: Hoppas du syftar på de med stor text på magen (vilket är långt ifrån alla deras tröjor). För annars undrar jag hur du kan tycka deras kollektion är töntig?? tror ju knappast du sett så många av deras kläder faktist.
Han syftar förmodligen på alla tröjor med tryck i stil med "fcuk me" och motsvarande. Även jag ogillar dessa. Resten av kollektionen är okej, men inte mer.
February 25, 2002
Extatic wrote: [quote=Dhorum][quote=.doedels]Jag tycker personligen dom tröjorna är förbannat töntiga.
han tyckte dom var töntiga, inget du kan ändra på 😉
går du mycket i såna kläder eller vad?
Hahaha,, sa knappast att jag tyckte han skulle ändra på sig. :bash:
Men efterssom dom flesta av deras kläder ser ut som vilket märke som helst så var det mycket konstigt sagt bara,,,, och, nej jag går inte ofta i sådana kläder... varför undrar du? fetischist? (stavning)
1 Guest(s)