October 4, 2003
bara massa skitsnack denstore
March 11, 2003
Xenomorphed wrote: alltså, jag bryr mig inte det minsta om ämnet i fråga, och har inte ens hört Arks låt (!), och kunde inte bry mig mindre om vem som vann och förlorade
men jag kan tänkta mig att The Ark tappade en hel del röstar pga. deras extrema (ursäkta mig) bögvibbar
Tror inte det hade så mycket med saken att göra.
Hela tävlingen har varit ett skämt sedan poängen sätts av folket. Alla röstar på sina grannländer, och kvalitén ligger i botten. Om det inte röstas på grannarna, så röstar man på det som sticker ut. Allvarligt talat, Lordi? Melodi-festival? Hur får man ihop det? Ukraina eller Rumänien kunde fått vinna, på grund av att det i alla fall var med glimten i ögat, men när melodifestivalen avgörs p.g.a. freakshows eller sexuell läggning, så känns det som att själva grundkonceptet har havererat.....
Nja, en flata som vann istället för Sveriges fjolla.. Inte mycket att orda om, men förhoppningsvis kommer den lilla fjollan ner på jorden igen. För övrigt begriper jag inte hur folk kunde rösta på Arks låt, det var ju mest bara ett pinsamt plagiat av Love grows..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
October 4, 2003
de skitsnack o säga att låten sög, iochmed att den endå vann, samtliga europeer har inte svensk musiksmak, den va endå en rätt bra ballad, o hennes starka sida va just rösten
June 23, 2002
Låter var grymt kass och rätt pinsamt att den vann, såg ut som en jävla sekt dom där. Hade hellre sett Ukrainas låt vinna då. 🙂
Jag visste inte att det fanns så mycket piss o crap i Eurovision Song Contest tills igår. Sköna grannröstningar var det också, handlar bara om att ha flest grannar numera i denna tävling. Yiiiha!
July 18, 2003
macrus wrote: Låter var grymt kass och rätt pinsamt att den vann, såg ut som en j**la sekt dom där. Hade hellre sett Ukrainas låt vinna då. 🙂
Jag visste inte att det fanns så mycket piss o crap i Eurovision Song Contest tills igår. Sköna grannröstningar var det också, handlar bara om att ha flest grannar numera i denna tävling. Yiiiha!
Därför ska Sverige:
Se till att gräva bort skåne
Gräv bort Norrland på en gång
Göra Öland självständigt
Samt Gotland
Då har vi 48 röster direkt!
1 Guest(s)