March 11, 2003
Savalito wrote: de skitsnack o säga att låten sög, iochmed att den endå vann, samtliga europeer har inte svensk musiksmak, den va endå en rätt bra ballad, o hennes starka sida va just rösten
Stark röst? Jag tyckte mest att hon stod och väste och krystade fram. Det var väl en hel hög som sjöng minst lika bra.
När det kommer till vilken musiksmak som gäller i Sverige och andra länder, så känns det ju knappast som att den här tjejen någonsin kommer att sälja ens en hundratusendel så mycket skivor som ABBA på balkan. Betyder det i så fall att Björn och Bennys musik i allmänhet är mer balkansk än Ola Salos?
March 10, 2002
Dry_Ice wrote: [quote=macrus]Låter var grymt kass och rätt pinsamt att den vann, såg ut som en j**la sekt dom där. Hade hellre sett Ukrainas låt vinna då. 🙂
Jag visste inte att det fanns så mycket piss o crap i Eurovision Song Contest tills igår. Sköna grannröstningar var det också, handlar bara om att ha flest grannar numera i denna tävling. Yiiiha!
Därför ska Sverige:
Se till att gräva bort skåne
Gräv bort Norrland på en gång
Göra Öland självständigt
Samt Gotland
Då har vi 48 röster direkt!
Danmark skulle få våra röster.
November 21, 2005
November 27, 2003
macrus wrote: [quote=Templar-]Jag tycker det är jätteroligt att Sverige seriöst tror att dom ska vinna o allt, o sen slutar man nästan sist...
Du vet inte hur ESC gått tidigare år va? 🙄
Fan jag vet oroande mycket om ESC, hmm.
Om du ber snällt kan du få dela dreamweavers titel 😉
//Andreas
June 23, 2002
Delph1 wrote: [quote=macrus][quote=Templar-]Jag tycker det är jätteroligt att Sverige seriöst tror att dom ska vinna o allt, o sen slutar man nästan sist...
Om du ber snällt kan du få dela dreamweavers titel 😉
//Andreas
Oooh, jag är alltid snäll.
Vilket erbjudande förövrigt.
March 23, 2003
macrus wrote: [quote=Templar-]Jag tycker det är jätteroligt att Sverige seriöst tror att dom ska vinna o allt, o sen slutar man nästan sist...
ESC? antar att det står för eurovisionsschlagerfestivalen..
och, njae, det vet jag inte riktigt, men de känns som att det är detta scenariot de flesta år 😀
March 10, 2002
Templar- wrote: [quote=macrus][quote=Templar-]Jag tycker det är jätteroligt att Sverige seriöst tror att dom ska vinna o allt, o sen slutar man nästan sist...
och, njae, det vet jag inte riktigt, men de känns som att det är detta scenariot de flesta år 😀
Eurovision song contest
May 9, 2001
WiCHeR wrote: Tycker det varit almänt larvigt att The Ark blivit så hypad. Personligen tycker jag dpm och deras låt är rena skräpet. Fanns minst 3st andra som skulle gått vidare istälelt i från sverige. Men men 😛
Vinnaren...Ja man kan bara sucka,
Tänkte skriva något liknande, men du har redan gjort det, he he.
Väljer svenska folket ut en sådan skitlåt till ESC med en sådan skitgrupp så får man räkna med att man hamnar rätt långt ner på listan.
Fårstår inte att den blev så "hypad". Men så är det ju med det mesta som är så där halvdåligt.
Då ska den "hypas" så innåt helvete. Tillslut tröttnar ju folk på den och inser hur dålig den egentligen var.
Reklam för Spiderman 3 ser man ju rätt ofta på TV nu. Den är ju inte så särskillt bra har jag hört.
Jag tyckte det var rätt kul att Sverige kom så långt ner och får kvala nästa år.
"Rätt låt förlorade" (även fast vi var 6 plaseringar där i från)
Förlorade eftersom den var så "hypad" och många trodde att den skulle hamna bland topp 5.
June 23, 2002
Templar- wrote: [quote=macrus][quote=Templar-]Jag tycker det är jätteroligt att Sverige seriöst tror att dom ska vinna o allt, o sen slutar man nästan sist...
Sverige har varit väldigt framgångsrika i ESC många år om du inte visste det. Är väl iofs slut på det iom grannländsröstningen.
Inte gråter jag för det, garvar mest åt de som är så insatta och blir jättebesvikna och upprörda över det. 🙂
March 22, 2005
skiter ganska mycket i ESC i övrigt, men ukrainas låt va ju klockren 😀 asflabbade mig genom hela deras uppträdande, precis sån galen uppmärksamhetslockande grej som Lordi förra året, skitsynd att de inte vann, hade oxå symboliserat ännu mer att ESC är ett skämt från början.
2 Guest(s)