April 23, 2003
Mind wrote: i gämförelse med folk som läser microdatorn så är vi ganska leet.
lite tufft endå, jag har lärt mig det mesta om hårdvara här på NH, there fore im leet haxxor
Haha, men jag äger ju ändå dig.. min farsa lärde mig standard doskommandon, sen lekte jag med det en del och kunde det as bra (kan det fortfarande också)(för mycket länge sen)! 8)
February 4, 2003
Modekortet avgör vilka fläktar som kan användas. Avancerade kylanordningar kan inte användas på alla typer av moderkort.
Tycker inte det låter så fel, tyvärr. Det är ju ändå moderkortet som begränsar vilken typ av kylning som fungerar. Inte alla tysta fläktar får plats på alla moderkort. Ett exempel är väl SLK U947. Det kan ju finnas kondensatorer ivägen, eller att socketen är dåligt placerad i förhållande till övriga komponenter. Det är ju ändå n00b folk (som mig) som läser den tidningen, och budskapet går ju fram. Att man inte ska köpa första bästa fläkt, utan att kontrollera att den verkligen "passar".
Så nu har jag skrivit 831 inlägg. För jävligt att jag bröt mot signaturen, men that's life. Börjar bli fint väder nu, så nu längtar man till solen och stranden. Och på måndag blir det semester 😛 Skönt!
May 19, 2003
Mind wrote: i gämförelse med folk som läser microdatorn så är vi ganska leet.
lite tufft endå, jag har lärt mig det mesta om hårdvara här på NH, there fore im leet haxxor
Jag har lärt mig i stort sett allt om hårdvara här på NH. Sen lärde man väl sig första gångerna man öpnnade datorn och lekte, men det mesta är inlärt från er grabbar på NH 😉
February 12, 2003
Vamp wrote: [quote=Mind]i gämförelse med folk som läser microdatorn så är vi ganska leet.
Jag har lärt mig i stort sett allt om hårdvara här på NH. Sen lärde man väl sig första gångerna man öpnnade datorn och lekte, men det mesta är inlärt från er grabbar på NH 😉
Jag med...;) Kunde inte ett skit innan jag joinade.
2 Guest(s)