May 23, 2005
Delph1 wrote: hmm, en viss konspirationsfylld man i min omkrets påstår att bilden kan röra sig om en förfalskning. Han begär följande:
Så be att hon styrker hennes bild med ett bildbevis på henne med till exempel en bild på henne med dagens tidning och något annat. 😀
//Andreas
Haha!! Nejdå, det är ju jag och min katt Bella på bilden!!
Ska jag skicka en annan bild??
Barbie wrote: [quote=Delph1]hmm, en viss konspirationsfylld man i min omkrets påstår att bilden kan röra sig om en förfalskning. Han begär följande:
Så be att hon styrker hennes bild med ett bildbevis på henne med till exempel en bild på henne med dagens tidning och något annat. 😀
//Andreas
Ja...
🙂
("Ordnade" 8 röster till nyssens)
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
May 23, 2005
ilg@dd wrote: [quote=Barbie][quote=Delph1]hmm, en viss konspirationsfylld man i min omkrets påstår att bilden kan röra sig om en förfalskning. Han begär följande:
//Andreas
Ja...
🙂
mygosh!! Tackar så mycket!! 😀 2:an verkar närma sig mig tycker jag...!
Visst jag ordnar en annan bild! (från en tävling jag var med i)
[Image Can Not Be Found]
Barbie wrote: [quote=ilg@dd][quote=Barbie][quote=Delph1]hmm, en viss konspirationsfylld man i min omkrets påstår att bilden kan röra sig om en förfalskning. Han begär följande:
//Andreas
Ja...
🙂
mygosh!! Tackar så mycket!! 😀 2:an verkar närma sig mig tycker jag...!
Visst jag ordnar en annan bild! (från en tävling jag var med i)
[Image Can Not Be Found]
Vad tävlar man i med en sådan festblåsa??
Knappast en Björn Ulveus look a like..
Dans?
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
Delph1 wrote: Han ville ha en bild på katten med rött band runt halsen, men jag är rädd att vi kommer hamna alldeles för långt bort ifrån topic snart. 😮
//Andreas
Hmmm, "katten" med rött band??
Och det vill du att vi ska tro på??
BTW, har ökat några röster nu igen..
😉
May 23, 2005
ilg@dd wrote: [quote=Delph1]Han ville ha en bild på katten med rött band runt halsen, men jag är rädd att vi kommer hamna alldeles för långt bort ifrån topic snart. 😮
//Andreas
😉
Åh, tack tack tack tack tack tack tack!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :eye: :eye: :eye:
nåja här är en bild på min katt iaf.
[Image Can Not Be Found]
November 27, 2003
ilg@dd wrote: [quote=Delph1]Han ville ha en bild på katten med rött band runt halsen, men jag är rädd att vi kommer hamna alldeles för långt bort ifrån topic snart. 😮
//Andreas
😉
Jag har mailen att bevisa det med 😉
//Andreas
Barbie wrote: ÅH NEJ!!!
Jag är tvåa igen!!!!! :gråt: :gråt: :gråt:
Hur kan detta hända?? Hjälp mig!!!!!!!!
Näädå, nu är du etta igen..
😉
May 23, 2005
optimuz wrote: Nu gav jag dig ledningen tillbaka genom att rösta igen... förstår inte varför jag gör det här, jag är ju emot att tråden får vara vid liv.... 🙂
Men det är nog för att jag älskar off-topic och vill ha fler inlägg jag fortsätter posta :bgrin:
Hahaha tack optimuz!!! Bara du fortsätter rösta så blir jag superglad!!! :bgrin:
Deadline är nog ikväll, vid midnatt mina kära. Rösta på.
1 Guest(s)