Etta nu sista gången jag röstade..
Verkar inte öka när jag röstar nu, men en 8-10 röster lyckades jag få till iaf..
Lycka till..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
May 23, 2005
haha jotack Alex, det är väl sant Jag valde nhw för att det var det enda OT-forumet som jag känner till. Försökte på Fragzone men ajabaja där blev dom bortagna snabbt. Skrev också till diverse forum där jag fick en massa hatmail och blev bannad... 🙁
Nä jag spammade på lunar också...! Men det är så många dryga människor där så det blev väl inte så mycket röster =/
Men jag är ganska säker på att bidraget som vann fuskade på nått sätt eftersom hon fick alltid sånna plötsliga ökningar i rösterna, speciellt under natten, och jag (och mååånga andra) tyckte att hennes bidrag var det fulaste nånsin skapats LOL!
Jag ska för övrigt aldrig någonsin köpa Felix Ketchup mer. Tycker det var oschysst att göra en sån här tävling, där inte den finaste bilden vinner - utan den som känner/spammar/fuskar mest. Man får sån avsmak liksom.
So goodbye Felix - Hello Heinz!! 😛
February 27, 2006
October 23, 2004
Heinz är fan godare! 😛
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
August 7, 2001
Barbie wrote: haha jotack Alex, det är väl sant Jag valde nhw för att det var det enda OT-forumet som jag känner till. Försökte på Fragzone men ajabaja där blev dom bortagna snabbt. Skrev också till diverse forum där jag fick en massa hatmail och blev bannad... 🙁
Nä jag spammade på lunar också...! Men det är så många dryga människor där så det blev väl inte så mycket röster =/
Men jag är ganska säker på att bidraget som vann fuskade på nått sätt eftersom hon fick alltid sånna plötsliga ökningar i rösterna, speciellt under natten, och jag (och mååånga andra) tyckte att hennes bidrag var det fulaste nånsin skapats LOL!Jag ska för övrigt aldrig någonsin köpa Felix Ketchup mer. Tycker det var oschysst att göra en sån här tävling, där inte den finaste bilden vinner - utan den som känner/spammar/fuskar mest. Man får sån avsmak liksom.
So goodbye Felix - Hello Heinz!! 😛
Det här är nog det enda forumet jag har hängt på som har moderatorer som har humor och inte följer deras regelverk slaviskt.
Frud wrote: Heinz är fan godare! 😛
Men dyrare..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
2 Guest(s)