January 17, 2002
52 Busskurer förstördes under natten här i umeå av en massa feministpatrask som tror att dom kan ändra något genom att vandalisera för hundratusentals kronor...
http://www.vk.se/direkt/nyhete.....1434.shtml
Lokala nyheterna uppdaterade med 52 st
Skulle jag se nån som stod och sprejade och hammrade sönder en busskur skulle denne person få ont, tjej eller kille spelar ingen roll! Fanskapen vill ju ha jämnlikhet, så jag lovar att slå dem lika hårt som om dom vore män (Det är ju sjukt att det finns feministiska män också).
ALLA kurer jag for förbi på vägen till skolan i morse var nerklottrade och sönderslagna, nästan inga affisher var helt borta utan förstörda, så vi kan inte skylla på dregglande killar som springer omkring och letar tapeter.
BAH! Medborgargarde med chockpistoler säger jag...
December 15, 2002
ja, feminister är ju inte riktigt kloka. Ni vet det där med att damfotbollen fick så mycket uppmärksamhet, jag hörde idag att Malmö FF (damallsvenskan) fick stryk av IFK Malmö p16(!) med 7-0. Det bevisar hur jävla kassa damer är på att spela fotboll. Ändå vägrar folk inse det.
July 14, 2003
Resonemanget bör vara: om vi slår sönder busskurerna så fort en bild på en tjej som är mer framgångsrik än mig själv sätts upp, då kommer de ansvariga (lokaltrafiken) tänka "aha, det enda vi behöver göra är att inte sätta upp reklam för H&M så slutar sabotaget" och så gör dom så.....
Visst, så fungerar vissa hjärnor.
May 10, 2003
March 15, 2002
Extatic wrote: ja, feminister är ju inte riktigt kloka. Ni vet det där med att damfotbollen fick så mycket uppmärksamhet, jag hörde idag att Malmö FF (damallsvenskan) fick stryk av IFK Malmö p16(!) med 7-0. Det bevisar hur j**la kassa damer är på att spela fotboll. Ändå vägrar folk inse det.
Så du tror inte att det beror på att det finns vissa fysiska skillnader mellan män och kvinnor?
1 Guest(s)