May 10, 2003
February 4, 2003
sPaZz wrote: [quote=Extatic]ja, feminister är ju inte riktigt kloka. Ni vet det där med att damfotbollen fick så mycket uppmärksamhet, jag hörde idag att Malmö FF (damallsvenskan) fick stryk av IFK Malmö p16(!) med 7-0. Det bevisar hur j**la kassa damer är på att spela fotboll. Ändå vägrar folk inse det.
Så du tror inte att det beror på att det finns vissa fysiska skillnader mellan män och kvinnor?
Ja men det är roligt hur mycket allt blåsas upp över en natt.
Först sänder de inget om damfotboll. Nästa månad så går damfotbollen före herrfotbollen..
För att inte gå in på politik allt för mycket så säger jag.
Tittare ska styra innehål, inte poliker. OM det är killar som kollar
på sporten, låt då innehål visas efter deras smak.
Ett tag efter VM så visades ju DAMFTOBOLLS allsvenska förre
svenska landslagets matcher (herrar). Okej det var tränings-landskamp- men ändå!
August 20, 2001
Znoddaz wrote: Jovisst.. Tror du har moddat dina reklamblad för mycket DiDi..
Eller så drömmer du om halvnakna killar som håller tvapparater framför.. ja..
Vad svårt det ska va att förstå 😛
Tog bara siba som ett exempel... Om du ser en reklam med halvnakna killar, inte fan vill du slå sönder din egen tv då 😉
November 13, 2003
DiDi wrote: Tog bara siba som ett exempel... Om du ser en reklam med halvnakna killar, inte fan vill du slå sönder din egen tv då 😉
Mjoo... Om de är snyggare än mig (måste påpeka att det inte är för ofta ) så kastar jag ut tv på närmsta förbipasserande och sjunger en ramsa 👿
August 20, 2001
Znoddaz wrote: [quote=DiDi]Tog bara siba som ett exempel... Om du ser en reklam med halvnakna killar, inte fan vill du slå sönder din egen tv då 😉
Mjoo... Om de är snyggare än mig (måste påpeka att det inte är för ofta ) så kastar jag ut tv på närmsta förbipasserande och sjunger en ramsa 👿
"i'm doing the happy dance"
😉
January 23, 2002
DiDi wrote: [quote=Znoddaz][quote=DiDi]"i'm doing the happy dance" 😉
-What is the happy dance?
-No one can be told what the happy dance is.
You have to find it out yourself!
Lite matrixflashbacks
Jag tänker mer på Baseketball 😉
Den filmen e så bra
Varje gång jag ser en Dressman-reklam eller liknande så blir jag jättedeppig å mår dåligt bara för att jag inte ser ut så utan är mycket snyggare, jättejobbigt.
3 Guest(s)