May 19, 2003
Bla bla bla.
Trött på dessa extremfeminister, glassar som är "rasistiska", bruksanvisngar med bara män på, och inget straff för våldtäckt (dock fixat nu).
Har sagt det förrut och säger det igen:
Varför kan vi inte få lite mognare människor som styr och ställer? Fattar dom inte att dom, ja, beter sig som idioter?
Tycker att dessa extremfemenister har totalt värdelösa argument och borde starta en golfklubb istället för att lägga en massa skit på oss män.
Kan ju inte dra alla över en kam, fast dom verkar ju tro att det är helt ok för dom.
July 13, 2002
obelix wrote: Tror det är viktigt att hålla isär extremfeminism och vanlig feminism.
Den vanliga feminismen är varken mansfientlig eller fel.
Det är däremot extremfeminsm, det är något som inte här hemma i feminism.
Precis, jag är helt klart feminist, tycker det är minst lika diskriminerade mot mig som man att jag inte blir behandlat jämnlikt. Även om män oftast drar det längsta strået...
Extremfeminism är dock en helt annan sak, men jag kan inte låta bli att tänka att de nog ändå är lite bra att de väcker debatt och drar uppmärksamhet till ämnet... de flesta som kommer i kontakt med sådant kraft får ju faktiskt bara en sundare syn på det, men svagsinnade kommer alltid följa efter.
July 13, 2002
obelix wrote: Tror det är viktigt att hålla isär extremfeminism och vanlig feminism.
Den vanliga feminismen är varken mansfientlig eller fel.
Det är däremot extremfeminsm, det är något som inte här hemma i feminism.
Precis, jag är helt klart feminist, tycker det är minst lika diskriminerade mot mig som man att jag inte blir behandlat jämnlikt. Även om män oftast drar det längsta strået...
Extremfeminism är dock en helt annan sak, men jag kan inte låta bli att tänka att de nog ändå är lite bra att de väcker debatt och drar uppmärksamhet till ämnet... de flesta som kommer i kontakt med sådant kraft får ju faktiskt bara en sundare syn på det, men svagsinnade kommer alltid följa efter.
May 3, 2004
Vamp wrote: Bla bla bla.
Trött på dessa extremfeminister, glassar som är "rasistiska", bruksanvisngar med bara män på, och inget straff för våldtäckt (dock fixat nu).
Har sagt det förrut och säger det igen:
Varför kan vi inte få lite mognare människor som styr och ställer? Fattar dom inte att dom, ja, beter sig som idioter?Tycker att dessa extremfemenister har totalt värdelösa argument och borde starta en golfklubb istället för att lägga en massa skit på oss män.
Kan ju inte dra alla över en kam, fast dom verkar ju tro att det är helt ok för dom.
Så sant, så sant... men det är ju detta vi betalar skatt för, skulle sätta en miljon på att varenda kärring som inte kan raka sig under armarna blir sponsrade av staten på ett eller annat sätt.
1 Guest(s)