February 12, 2002
m00pid00 wrote: En Porsche? 550 Maranello är snyggare...
GooGeL wrote: Vadå en näst intill en kopia av fattig-mans-porschen! =/
Exakt vad jag tänkte! 😀
När jag bara såg taket tänkte jag, "nä men de är ju min bil!"
Sedan sista bilden där ser man ju att den typ har samma form som den. ( Med tanke på att jag stirrat så mycket på min bil och sett alla de små detaljer det finns att förälska sig i så vet jag)
Jag skulle väl säga att den är likare 968'an då men den räknas väl kanske också som en fattigmans Porsche av er?
Ferrari 456 är väl även den ganska lik en 924a/(inte 944 med tanke på att 456 är så smalt avformad utan nån breddning och har ett mycket renare utéende än 944.)
Ska jag ha en Ferrari så blir det "fattigmans" ferrarin F355-Berlinetta Tycker lätt det är snyggaste. Eller så kanske det blir en 456 men de blir nog en annan dag... 😀
April 18, 2003
-d-himself- wrote: hyffsad,.. men dom har många snyggare
Mmmm tex. 250 GTO:n snyggare än så blir det inte 🙂
http://www.allsportauto.com/mo.....l_idMD=416
December 15, 2002
m00pid00 wrote: [quote=Coore]j**lar vad snygg.... men det är ju ingenting mot en Shelby GT500 -67.. där har du bil.. 😉
Själv så skulle jag vilja ha en lite roligare bil. Shelby Cobra är både sällsynt och underbart snygg!
coore: precis! jag älskar fan den bilen 😀
m00pid00: GT500 är ovanlig och snygg 🙂
January 28, 2003
Mustang Shellby GT500 är så jävla snygg.. ärligt talat, jag ¨år gåshud när jag ser den och den lille rackaren gör givakt för att hedra den :bgrin:
ferrarin är för jävla snygg alltså.. men dom har gjort rätt många snyggare.. grannen i falsterbo har två 360, fyfan va granna dom är
2 Guest(s)