October 10, 2004
M3duz@ wrote: Det finns gott om festlokaler man kan hyra, men frågan är ju vad du har för budget samt hur många personer du ska ha fest för...
Vad har du emot stockholms förorter?
Festen är planerad att bli för ca 90-120 personer. Budgeten ligger rätt okej högt alla alternativ är välkomna om det då inte är att hyra för 5.000 kr.
Har inget emot dessa förorter, men av erfarenhet så vet jag att har man en privat fest så blir den alltid "trachad"(stavning?) av ett gäng invandrare. Dock händer detta också i innerstan flera gånger men risken är större ute i förorten och jag har inte lust att bråka med dem... been there done that så att säga.
Sen är också faktorn att det tar sån tid att åka ditt! Så innerstan och kanske lite utanför några tunnelbane stationer är okej.
October 10, 2004
PolarIce wrote: Jag vet en lokal, om jag inte minns helt så tar dom 5000:- och det går in över 100 pers i lokalen.
Problemet är att den ligger i förorten, Alby vid cirkusskolan.
aj då :/ men det är ändå mycket för en lokal för en kväll. Eller är det en deposition ? Grejen är den att i förorten är det oftast billigare än i innerstan.
Det är grymt svårt att hitta lokal 🙁 Tittat på google men där är det bara företag som har kypare etc. letar bara en lokal där man kan röja runt en trevlig kväll!
1 Guest(s)