February 12, 2003
Yes, satt och fick den briljanta idén att slänga upp en tråd om festivaler i sommar, med tanke på det fina vädret och den allmänt underbara dagen.
Själv var jag nere på Wacken förra året, och det var helt okej, bortsett ifrån de förbannade danskarna. I år tycker jag väl Peace and Love ser fläskigt ut på pappret åtminstone med band som Behemoth, Vader och Meshuggah, så jag hamnar förmodligen där.
Någon här som månne funderat på festivaler i sommar? Kanske tillochmed har plåtar nånstans? Låt oss glädjas en stund istället för att diskutera politik, delge era planer!
Möjligtvis att jag besöker Klippskilde, men är inte säker, Kan även bli ett besök på Fjongstock, vad vet man..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 12, 2003
Är i mitt tycke inte speciellt mycket annat än Behemoth, Vader, Meshuggah och Nationalteatern att se, men det finns ju andra som tycker saker också. 🙂
December 15, 2004
Sweden Rock vore ju hyvens. Taskiga datum för oss småbarn bara.
Hultsfred.. näaee.. Inget vettigt där.. Skulle vara skoj att se Ozzy innan han avlider bara..
Blir väl lite halvlokala festivaler.. Augustibuller, Kaktus och lite dittan å dattan.
Peace & Love lät intressant.
Sen lite allmäna stadstjofräsar som kanske inte är värda att kalla festivaler.
Radbyte, radbyte..
February 12, 2003
Bjornstrom wrote: För mig blir det Kirunafestivalen och Luleåkalaset.. Varken ork eller lust att åka land och rike.. Festivaler är inte min grej..
Ja, är du lika fast vid den där policyn som vid din "jag dricker inte alkohol" ses vi väl nere på Metalcamp i Slovakien. 😉
December 17, 2005
Mean Machine wrote: [quote=Bjornstrom]För mig blir det Kirunafestivalen och Luleåkalaset.. Varken ork eller lust att åka land och rike.. Festivaler är inte min grej..
Ja, är du lika fast vid den där policyn som vid din "jag dricker inte alkohol" ses vi väl nere på Metalcamp i Slovakien. 😉
Saken är att jag dricker, men väldigt sällan.. Skillnad
SoulBurn: dåligt att editera, gillade din post med mer kritik 😀
June 6, 2005
HALLÅEEE?!?!?! :bgrin: :bgrin: :bgrin: :bgrin: http://web.dreamhack.se/
Det är ju ändå "The world's largest computer festival" 😉
Dock så kommer jag nog inte närma mig någon festival iår. festivaler är allt för dyra. allt från hultsfred till dh.
2 Guest(s)