March 23, 2003
Callister wrote: Bara för man har en rik släkting får man inget. 🙂
Jag är kusin med Rickard Rydell. Om han skulle hålla på att ge massa saker till hela släkten blir det ju kaos.
Min mormor har 15 barnbarn och 31 barnbarnsbarn. Stor släkt. :bgrin:
Dax för en ny hobby för eran släkt kanske?
:bgrin:
July 27, 2002
Mind wrote: det har bott nån känd hockeyfreak ca 1km ifrån mig, j**la miffot har haft ett j**la hockeymål ståendes i gatan i minst 11 år nu.
påminner om min granne som parkerar en j**la kärra precis i svängen på min gata, hur smart är det då, sopbilen kommer ju fan inte förbi.
Det är förjävligt 🙄
:blink:
May 17, 2004
så vi snacka vad man "känner" för rikingar. Fader min i sin ungdom hade hot-rods som hobby. tjejen i gänget blev svensk mästare och en av dom 4 (den minst almenbildade, men skickligaste) for till usa. Nu dlev han som han är den största exportören av amerikanska bilar men blir jag rikare på det??? nej men en saga att berätta är det ju i vilket fall :bok:
January 14, 2002
orka dra upp en lista på vad man känner för riklingar.. för mig iaf blir det en lång lista på personer som har lyckats i livet eller har föräldrar som har..
jag känner ju inte ljungberg och kommer ju inte direkt få pengar om jag ber om det men är släkt med honom och inte ingift släkting då heller 😉
January 14, 2002
Snap wrote: Quarzi du är inte bra på fotboll då ? 🙂 borde väl ligga i generna 😛
faktiskt så är jag ganska bra (som back) började spela fotboll i ett lag när jag var 4 år men slutade när jag var 13 för att just det laget jag spelade i var mongo 😛
dock fanns det bättre spelare än mig i laget oxå 😉
2 Guest(s)