November 29, 2001
Smirnoff wrote: Ta dig i kragen, kräv en lönehöjning från NH.
Sedan tar du o köper dig en fin bostadsrätt från HSB, så är du till 70% garanterad att du kommer få BBB 10/10mbiteller om du har kneg, varför inte skaffa dubbla telefonjack?
Jag hade kunnat tänka mig dubbla ADSL2+ uppkopplingar om det är det du tänker på (typ så som ISDN 128 k fungerar) men jag har inte hört ett knyst om något företag som tänkt sig leverera det till privatpersoner.
Hade Adamo gjort det, som redan har rätt låg månadsavgift så hade jag lätt hoppat på.
En tusing i månaden hade jag kunnat leva med om jag fått 46/2-uppkoppling. 🙂
Eller varför inte 112/4... doh när man räknar på det så blir det smärtsamt uppenbart hur pass obalancerade ADSL-uppkopplingar är. 🙁
November 29, 2001
UndaC wrote: [quote=Smirnoff]Ta dig i kragen, kräv en lönehöjning från NH.
Sedan tar du o köper dig en fin bostadsrätt från HSB, så är du till 70% garanterad att du kommer få BBB 10/10mbiteller om du har kneg, varför inte skaffa dubbla telefonjack?
Jag hade kunnat tänka mig dubbla ADSL2+ uppkopplingar om det är det du tänker på (typ så som ISDN 128 k fungerar) men jag har inte hört ett knyst om något företag som tänkt sig leverera det till privatpersoner.
Hade Adamo gjort det, som redan har rätt låg månadsavgift så hade jag lätt hoppat på.
700 spänn i månaden hade jag kunnat leva med om jag fått 46/2-uppkoppling. 🙂
Eller varför inte 112/4 för 1400 kr... doh när man räknar på det så blir det smärtsamt uppenbart hur pass obalancerade ADSL-uppkopplingar är. 🙁
Om TeliaSkanova lyfter på spärren hade man ju kunnat få 112/12 tom. Det hade dugit gott för mig och jag är banne mig beredd att betala det priset också, förmodar att den leverantör som kommer med erbjudande om multipla linjer också rabatterar priset något per lina.
July 27, 2002
Mean Machine wrote: [quote=Smirnoff]Ta dig i kragen, kräv en lönehöjning från NH.
Jobbar väl ideelt?
Det var väl ett par stycken avlönade, har jag för mig...
Därbland Undac
February 16, 2004
JonaS wrote: Massa text
Denna länk så ser man ur det ser ut så jag inte behöver klara av att förklara alla.
http://w1.857.telia.com/~u8571.....l06se.html
Sen kan du ju tala om ADSL2 har 12/4?
1 Guest(s)