February 23, 2004
BarateaU wrote:
Ta ditt namn som email?before the hotmail fenominan, där det är omöjligt att skapa nytt konto utan att ha typ [email]astbba044404@hotmail.com[/email]
Jao fast d e så tråkigt med bara sitt namn.. hade använt pcw om det hade gått men man måste ha minst 6 bokstäver...
Det där sista förstod jag inte 🙂
February 23, 2004
BarateaU wrote: heh menade att det i princip är omöjligt nu för tiden att skaffa ett vanligt email namn på hotmail utan att behöva använda siffror och grejer för att det är så "överbefolkat".
ah jo precis 🙂 därför e det lite kul att kunna använda det mesta nu eftersom det inte finns så många reggade... mitt efternamn tror jag vi är de enda i världen som heter så det är inget problem att regga den på hotmail utan siffror iofs 🙂
November 6, 2001
pcw wrote: [quote=BarateaU]Bah, vill osså testa gmail. Och skaffa konto innan halva våran planet har gjort de.
Va iofs inget speciellt med det.. gött med 1gb space iaf 🙂
Om jag hade kunnat skicka en invite så hade jag gjort det men jag fick inga att skicka iväg så....
Du får invites att skicka ut om du visar att du använder din gmail, dvs skickar/tar emot mycket post och från flera olika adresser. Som tack för att jag berättade det borde jag få en invite sen när du får tag på en, eller hur 😉
2 Guest(s)