January 4, 2001
Gueno wrote: [quote=pt drug of a nation]tror att killen ville pounda dej i röven medans hon såg på ! LOL dagens bästa LOL
Jag tror han talar utifrån sin egen fantasi. 🙄 :bgrin:
nää.. inte fantasi... egen erfarenhet tror jag.. 😉
Nä... Jag skulle tackat nej.. jag vill inte gärna vara i sängen med en kille... 😉 (Tyvärr Metz.. 😛 )
January 28, 2003
trekant med en till kille??
inte en chans i helvetet... :spy:
trekant med två tjejer?
inte när jag har flickvän iaf, och de räcker fan med en i vilket fall... (har flickvän)
lr vänta.. pernilla nordgren (lr va hon heter, å nyheterna) och pernilla wahlgren.. fna va nice å garanterat att man säger rätt namn :bgrin:
August 21, 2001
Kharma wrote: trevligt erbjudande, måste fan va riktigt desperat om man går med på nåt sånt... eller tänder på killar ? 🙂 Fan va risigt å säga "kexen brukar skrika det efter 5 min i sängen..."
bah.. ser hon bra ut så är det väl inte så farligt.. Det är ju bara att kräva att man får vara först, och att han håller sig borta undertiden..
June 3, 2001
DiDi wrote: Har du inte sätt Orgazmo?
Jo men det kommer inte jag ihåg vad det är iallafall så.
MrWeizel wrote: lr vänta.. pernilla nordgren (lr va hon heter, å nyheterna) och pernilla wahlgren..
Är det Petra Nordlund du menar?
Kharma wrote: Fan va risigt å säga "kexen brukar skrika det efter 5 min i sängen..."
Vaddå?
Det funka ju, hon stack ju inte. 😛 8)
Ett tag kändes det som om jag fick välja.
2 tjejer eller hon, jag och en snubbe till.
Jag kan väll offra mig då om jag får 2 tjejer. 🙄
March 20, 2003
caged wrote: Denna tråd har jag ju missat tack vare datorns strulningar... Men men detta verkar intressant, dock förstår jag inte varför ni vill ha två tjejer i sängen, jag har fullt upp med en jag. =)=)=)
Testa sök på "porr" "sex" "xxx" eller annat valfritt snuskord så kan du få se lite bilder och samtidigt upptäcka vad alla andra använder internet till.
June 3, 2001
sPaZz wrote: [quote=caged]Denna tråd har jag ju missat tack vare datorns strulningar... Men men detta verkar intressant, dock förstår jag inte varför ni vill ha två tjejer i sängen, jag har fullt upp med en jag. =)=)=)
Håller med =)...räcker jävligt bra med en!
Va lata ni är. 🙄
Har man 2 får man dubbelt så mycket sex.. eller hur var det nu..
January 28, 2003
Gueno wrote: [quote=sPaZz][quote=caged]Denna tråd har jag ju missat tack vare datorns strulningar... Men men detta verkar intressant, dock förstår jag inte varför ni vill ha två tjejer i sängen, jag har fullt upp med en jag. =)=)=)
Håller med =)...räcker jävligt bra med en!
Va lata ni är. 🙄
Har man 2 får man dubbelt så mycket sex.. eller hur var det nu..
alla klarar ju inte emr än en gång per kväll 😉
1 Guest(s)