February 21, 2003
Jag tränar kampsport som en del andra gör här också, så det är extra kul att se hur riktiga newbees fightas.
Kolla in de här nissarna
http://www.crazykent.com/v-fc.html
Dan Vs. Nick - Kolla in garden haha
Corly Vs. Kent - Faktiskt imponerad, nästan perfekt!
August 18, 2003
hehe, det va en rätt fin spinkick måste jag säga. sällan jag sett en sitta så klockrent iaf =D
o vad gäller garden så fattar jag inte att den andra killen slår han på näsan... men dom kanske har kommit överens om att man inte slår varann i ansiktet? o så är det ju faktiskt inte nått större fel på garden =P
själv tränar jag kung fu.
December 29, 2000
July 8, 2003
Åhh det var länge sen man tränade kampsport. Hade gärna börjat igen men jag vet inte med vad. Karate har jag trackat ner på i flera år så det är ingen idé. Kung fu har jag redan tränat. Vad heter den när man får träna med vapen och sånt? Det ska finnas i Falun men jag har glömt vad det heter.
Angående filmerna, vissa av killarna har en lite känsla. Fast killen med garden framför/vid sidan av magen var ju bäst! =)
October 7, 2002
caged wrote: Åhh det var länge sen man tränade kampsport. Hade gärna börjat igen men jag vet inte med vad. Karate har jag trackat ner på i flera år så det är ingen idé. Kung fu har jag redan tränat. Vad heter den när man får träna med vapen och sånt? Det ska finnas i Falun men jag har glömt vad det heter.
Angående filmerna, vissa av killarna har en lite känsla. Fast killen med garden framför/vid sidan av magen var ju bäst! =)
Min kompis tränar aikido, och de använder en massa latexsvärd och gummiknivar och sånt. Iofs är han nog förbi nybörjarnivån...
July 8, 2003
TERdON wrote: [quote=caged]Åhh det var länge sen man tränade kampsport. Hade gärna börjat igen men jag vet inte med vad. Karate har jag trackat ner på i flera år så det är ingen idé. Kung fu har jag redan tränat. Vad heter den när man får träna med vapen och sånt? Det ska finnas i Falun men jag har glömt vad det heter.
Min kompis tränar aikido, och de använder en massa latexsvärd och gummiknivar och sånt. Iofs är han nog förbi nybörjarnivån...
Kanske var det. Ska kolla affisherna på stan sen nästa gång jag är där. =)
June 18, 2001
Ogrebeast wrote: [quote=Jerry]Va f*n snackar du om. Du måste vara lika borta som jag. Nåväl, vad tränar du?
Thaiboxning. Men, men... Du ser väl hur roliga de ser ut?? Eller krävs det att man är insatt tro för att se det roliga 😕
Jag har också tränat...men...eh. Strunt samma. 🙂
1 Guest(s)