January 23, 2002
HuGGe wrote: Saving Private Ryan för att den väckte upp en ganska lam krigsfilms period, gav även upphov till många nya spel. MOHAA, BF, DoD och CoD
Off topic:
Låter rätt fult om man läser meningen och sedan läser förkortningarna, alltså inte hela speltitlarna utan så som det står. 🙄
On topic:
För övrigt så har ju redan Colic nämnt den största filmen.
Nä, men som redan nämnts, Terminator 2, Toy Story och faktiskt Roger Rabbit. 🙂
January 23, 2002
Pojo wrote: [quote=HuGGe]Lock Stock and Two Smoking Barrels för att det är brittisk svarthumoraction på högsta klass
Snatch är väl uppföljare eller nåt till föregående eller tvärtom.
Snatch är samma stil och samma regisör och även producent (tror jag) men det är inte en uppföljare eller nåt sånt.
February 16, 2004
Steel wrote: [quote=Pojo][quote=HuGGe]Lock Stock and Two Smoking Barrels för att det är brittisk svarthumoraction på högsta klass
Snatch är samma stil och samma regisör och även producent (tror jag) men det är inte en uppföljare eller nåt sånt.
Samma skådespelare i alla fall nåfra av dem.
February 12, 2003
Pojo wrote: [quote=Steel][quote=Pojo][quote=HuGGe]Lock Stock and Two Smoking Barrels för att det är brittisk svarthumoraction på högsta klass
Samma skådespelare i alla fall nåfra av dem.
Guy Ritchie är regissör i båda fallen, och man kan säga att Snatch är en aning sämre kopia på Lock, Stock & Two Smoking Barrels.
Till skådespelarna kan nämnas bl.a. Vinnie Jones och Jason Statham, som även är med i Ritchie's tredje film, Mean Machine. *Ritchie-freak*
2 Guest(s)