December 15, 2002
Satt och funderade lite på detta fenomen. Ska försöka utveckla lite nu.
I filmer är de inte allt för ovanligt att totala främlingar har ohämmat sex i en hiss. Detta självklart på grund utav att hissen alltid fastnar.
Eller varför inte fenomenet med de icke ont anande snickarna som helt plötsligt får se hur frun i huset helt ogenerat står naken i fönstret .
Behöver jag plocka fram ännu fler ekivoka förslag?......ja ok ett till då.
Hur vanligt är de egentligen att sonens mamma alltid faller pladask för kompisens taffliga förföringsknep i verkligheten?
Finns de egentligen någon större förankning till verkligheten i allt detta? Vad tror Ni? Händer sånt här i vardagslivet?
Menlös tråd?....
June 3, 2001
Pr0nfilm är en exakt spegling av det verkliga livet.. eller inte.
Förutom på franska riviäran då när folk trycker på varandra mitt på dagen och då mitt på stranden (såg jag i nån dokumentär). 😮
Men tänk er om tjejerna IRL skulle va som tjejerna i filmerna..
Då skulle man inte få mycket gjort. 🙄
Dessutom tror jag man skulle bli trött på hela sexprylen efter ett tag.
December 15, 2002
Gueno wrote: Pr0nfilm är en exakt spegling av det verkliga livet.. eller inte.
Förutom på franska riviäran då när folk trycker på varandra mitt på dagen och då mitt på stranden (såg jag i nån dokumentär). 😮Men tänk er om tjejerna IRL skulle va som tjejerna i filmerna..
Då skulle man inte få mycket gjort. 🙄
Dessutom tror jag man skulle bli trött på hela sexprylen efter ett tag.
Detta är ju inget unikt som bara förekommer i p-rullar. Är de bara ett sätt att spela på folks fantasier? Känner mig inte så lite flummig just nu 😕
August 16, 2002
Pim_ wrote: Porrfilm med handling suger, bokstavligt....
mm... man vill ju inte kolla på handlingen, utan se.. aa.. ni vet...
sen så filmer där kameran hela tiden ska visa killen äckliga... va fan man vill ju inte se nån skabbig hårig kille stå o stöna... man vill ju se den heta bruden...
January 23, 2002
MrWeizel wrote: [quote=Gueno]Förutom på franska riviäran då när folk trycker på varandra mitt på dagen och då mitt på stranden (såg jag i nån dokumentär). 😮
alltså, Ali Gs dokumentär är inte verklighetsförankrad 😉
😀
svar på frågan.. Film är sagor och hittepå, inte verklighet..
Det var ju under porrfestivalen i Cannes, då är det ju så fast det är ju inte så jätteöppet så vem som helst kan strosa in där.
Sen tror jag trådskaparen ganska nyligen har sett American Pie 1 och 2 samt 100 Girls 🙄
January 28, 2003
Steel wrote: [quote=MrWeizel][quote=Gueno]Förutom på franska riviäran då när folk trycker på varandra mitt på dagen och då mitt på stranden (såg jag i nån dokumentär). 😮
alltså, Ali Gs dokumentär är inte verklighetsförankrad 😉
😀
svar på frågan.. Film är sagor och hittepå, inte verklighet..
Det var ju under porrfestivalen i Cannes, då är det ju så fast det är ju inte så jätteöppet så vem som helst kan strosa in där
det är lik väl på franska rivieran och mitt på dagen
1 Guest(s)