January 17, 2002
Elias667 wrote: [quote=ruski2]erotik äger.
i'll double that 8)
ps: inte mer motivering än att det är så skönt kapitalistisk på nått sätt... man gör det folk betalar för att se :hmm:
I tripple that 8) 8) 8)
Erotik med handling äger fan allt, men det ska vara en bra handling också, och någorlunda bra skådisar (För dom finns).
Bland de enda porrfilmer jag sett klart efter "höjdpunkten" har jag glömt namnet på, men den handlar iaf om Frankenstein -som hade ett annat namn- och hur han tillslut får en ny *** (köpt i en köttdisk) . Den var ju BRA spelad med bra skådisar, och humoristiskt till tusen.
Hatar folk som är så anti mot porr, dom vet för det första inget om branchen förutom vad media säger åt dem (Och media snackar bara om hemkört), för det andra är det för att de själv inte kan fixa saker och ting i sänghalmen.
Jag har haft Canal+, Private gold och Adult channel i snart 4 år tror jag, innan det TV1000 dessutom (för att inte tala om datorn), och det har inte gått många dagar utan att man kollat på nån av dom, och jag har inte blivit en sämre person för det, inte heller en våldtäktsman eller kvinnohatare.
Feminister (speciellt feministiska killar): Go fuck yourself, eller nån annan, förrädare...
EDIT: Nån som vet namnet på frankenstein filmen btw?
March 15, 2002
ManicBlue wrote: [quote=MrWeizel]
svar på frågan.. Film är sagor och hittepå, inte verklighet..
Jo förvisso, men meningen med tråden var till viss del att skapa en debatt till varifrån filmskapare i så fall hämtat inspiration till sin skeva bild utav verkligheten.
Är väl önsketänkade från regissörens sida. 😉
June 28, 2001
men som hantverkare så inträffar det faktiskt att det står en lättklädd dam i fönstret och frågar en lite snällt om man vill ha ett glas vatten.
oftast är det vänlighet men ibland så finns det ett fönster som man kan lägga in attacken och landa hela planet.
så lite sanning finns det allt,
men hur många har inte önskat att det bara ska komma en snygg brud och knacka på fönstret mitt i natten ?
well det händer därimot inte, även om alla önskar det.
January 23, 2002
Urax wrote: det blir nog mer spännande film om dom pippar lite i hissen, jag menar, vem skull vilja se en film där dom sitter oich spelar kort och berättar barndomsminnen när dom fastanar i hissen?
steel: du kunde väl skapat en tråd om det? 👿
Vilket syftar du på, Emanuelle eller porrfestivalen i Cannes? 😕
July 13, 2002
CoLiC wrote:
Hatar folk som är så anti mot porr, dom vet för det första inget om branchen förutom vad media säger åt dem (Och media snackar bara om hemkört), för det andra är det för att de själv inte kan fixa saker och ting i sänghalmen.Jag har haft Canal+, Private gold och Adult channel i snart 4 år tror jag, innan det TV1000 dessutom (för att inte tala om datorn), och det har inte gått många dagar utan att man kollat på nån av dom, och jag har inte blivit en sämre person för det, inte heller en våldtäktsman eller kvinnohatare.
Feminister (speciellt feministiska killar): Go fuck yourself, eller nån annan, förrädare...
i'll second that 😉
Hamnade i värsta diskussionen idag med en tjej i min klass då jag ansåg att ordet femisist ahde en negativ klang och vägrade kalla mig det trots jag anser att lika jobb ska belönas lika för båda könen (med samma kriterier... visst gör lumpen men då ska du faen kunna lyfta/springa/skrika/skjuta/klia-dig-i-skrevet som en man). Feminister för mig är sammanfattat = "Whiny bitches". jag ska börja kalla mig Maneist (engelska man kind), eller Humanist (fast det betyder väl nått...)...
January 17, 2002
Elias667 wrote: [quote=CoLiC] Hatar folk som är så anti mot porr, dom vet för det första inget om branchen förutom vad media säger åt dem (Och media snackar bara om hemkört), för det andra är det för att de själv inte kan fixa saker och ting i sänghalmen.
Jag har haft Canal+, Private gold och Adult channel i snart 4 år tror jag, innan det TV1000 dessutom (för att inte tala om datorn), och det har inte gått många dagar utan att man kollat på nån av dom, och jag har inte blivit en sämre person för det, inte heller en våldtäktsman eller kvinnohatare.
i'll second that 😉
Hamnade i värsta diskussionen idag med en tjej i min klass då jag ansåg att ordet femisist ahde en negativ klang och vägrade kalla mig det trots jag anser att lika jobb ska belönas lika för båda könen (med samma kriterier... visst gör lumpen men då ska du faen kunna lyfta/springa/skrika/skjuta/klia-dig-i-skrevet som en man). Feminister för mig är sammanfattat = "Whiny bitches". jag ska börja kalla mig Maneist (engelska man kind), eller Humanist (fast det betyder väl nått...)...
Humanist har jag för mig är en som inte vill att folk ska behandlas som skräp, neger eller inte.
Och angående lumpen har du helt rätt, söker en tjej dit ska hon ha samma krav på sig som en kille, inget meseri!
Whiny bitches var ett bra uttryck...
July 13, 2002
DiDi wrote: Jämställdhetist!
Men det är också ett så jävla sönderbitchat ord. Jämnställdhet: Ja, Massa reformer och könskvotering: Nej.
Lika rättigheter men med lika förutsättningar, och förutsättningarna ska kunna avgöras av den som begär tjänsten, det ska inte vara "fel" att vilja anställa en man!
September 12, 2001
ManicBlue wrote: Ahhh....min flummiga tråd över livets svåra betraktelser har smulats sönder till en porrdebatt...... :cy:
Lås tråden, spika upp ett plank och måla vackra fåglar på de så att ingen någonsin kan hitta in igen.
Till din tjänst.
På din uppmaning så låser jag tråden då en porrdebatt känns en smula suspekt här. 🙂
:pidu: =; :D/
Kände för att testa några av våra nya smileys. 😀
*tråd låst*
2 Guest(s)