March 21, 2003
Hahah .... såg denna länken och kunde inte bara låta bli 😎
http://www.glebeci.ca/users/ma.....vx_lq1.avi
akta fake
EDIT: Fel länk... men fixat
January 7, 2004
March 30, 2003
StålLången wrote: hur kunde man få den så snabb (200% oc om jag inte såg fel) med luftkylning utan fläkt???
måste nog vara fejkad tyvärr
Det var inget annat som fick dig att undra då alltså?
Sedan förstår jag inte hur det kan bli ett så rent hål i bordet. Eller ett hål överhuvudtaget. Om det vore så irl skulle försvaret få köpa nya kanoner efter varje avfyrat skott...
September 23, 2004
Urax wrote: [quote=StålLången]hur kunde man få den så snabb (200% oc om jag inte såg fel) med luftkylning utan fläkt???
måste nog vara fejkad tyvärr
Det var inget annat som fick dig att undra då alltså?
Sedan förstår jag inte hur det kan bli ett så rent hål i bordet. Eller ett hål överhuvudtaget. Om det vore så irl skulle försvaret få köpa nya kanoner efter varje avfyrat skott...
för att dom har fixat det innan dom sköt upp prollen med lufttryck och editerade dit en smäll typ? 😛
iaf så var ju det roliga deras extremt komiska fransk-engelska och att det var så brutalt fejkat!! 🙄
September 11, 2002
Det där gänget har släppt en massa humoristiska överklockningsfilmer och liknande. Bland annat en där en av dem "somnar" utomhus med en laptop i knät och den börjar brinna. Mycket roligt! I en annan film "råkar" de elda upp en hel dator (Oh.. shit-fuck that NOT good man shit) 🙂
Den vi kollade på nu är nog över ett år gammal i alla fall.
Ser man fler av deras filmer förstår man direkt att allt är gjort med glimten i ögat.
Man tröttnar rätt snabbt dock på deras fattiga ordförråd vad gäller svordomar på engelska 🙂
Shit-fuck
December 5, 2002
Bar-Code wrote: Det där gänget har släppt en massa humoristiska överklockningsfilmer och liknande. Bland annat en där en av dem "somnar" utomhus med en laptop i knät och den börjar brinna. Mycket roligt! I en annan film "råkar" de elda upp en hel dator (Oh.. shit-fuck that NOT good man shit) 🙂
Den vi kollade på nu är nog över ett år gammal i alla fall.
Ser man fler av deras filmer förstår man direkt att allt är gjort med glimten i ögat.
Man tröttnar rätt snabbt dock på deras fattiga ordförråd vad gäller svordomar på engelska 🙂Shit-fuck
Nån url till dom andra filmerna ? 😀
Hmm, jag lyckas då inte ens få hem den filmsnutten..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 11, 2002
DiZi wrote: Nån url till dom andra filmerna ? 😀
Tyvärr... var ju över ett år sen jag såg dem! Men de drev en egen hemsida och det fanns säkert 8-10 olika små filmer som de hade lagt ut. Så det borde inte vara så omöjligt att leta reda på. Plocka fram dina google-skillz och leta på så borde det gå att hitta.
December 5, 2002
Bar-Code wrote: [quote=DiZi]Nån url till dom andra filmerna ? 😀
Tyvärr... var ju över ett år sen jag såg dem! Men de drev en egen hemsida och det fanns säkert 8-10 olika små filmer som de hade lagt ut. Så det borde inte vara så omöjligt att leta reda på. Plocka fram dina google-skillz och leta på så borde det gå att hitta.
hehe får la göra det då 😀
September 11, 2002
DiZi wrote: [quote=Bar-Code][quote=DiZi]Nån url till dom andra filmerna ? 😀
hehe får la göra det då 😀
Jag tror att jag har lokaliserat sidan som hostade dem förr...
Den ligger inte uppe nu, men jag har hittat flera länkar dit som tar upp flera av länkarna.
Enfin, pour voir quels sont les risques "réels" de la surchauffe, voici un lien :
http://explosive-reviews.x86-secret.com/
Vidéos fournies par d'inénarrables farceurs, par exemple :
Scene 1 : AMD Duron Vaporizing
Scene 2 : Intel P4 Vaporizing
Scene 3: Laptop Balls Burning - Part 1
Det finns många fler filmer än så. En där de bränner upp en hel dator, en där de grillar runt 10 moderkort i en hög och andra roliga saker - bara man hittar dem 🙂
Här kommer Intel-filmen där de rostar en Pentium processor istället för AMD
http://www.glebeci.ca/users/matt/video/Scene_2_Intel_P4_Vaporizing_final_xvid_lq.avi
Nu orkar jag inte leta mer efter Laptop balls burning filmen, men är det nån som hittar på dem kan ni väl posta här!
1 Guest(s)