June 26, 2005
Satt och kollade lite på istheshit.net och hittade den hära fina saken 🙂
http://nordichardware.istheshit.net/
Vem kan ha lagt upp den? 😀
November 21, 2005
October 28, 2002
Callister wrote: [quote=Johan-]Fan va ni klankar ner på sweclockers då 😛 ni ska veta att vi inte pratar så gott om er heller ^^ skämt åsido
Ni har ju inte ens något allmänt att prata om sådant i. :bgrin:
Kanske just därför Sweclockers har blivit ett 10ggr mer aktivit och kunnigt hårdvaruforum än NH.
July 27, 2002
Hauk wrote: [quote=Callister][quote=Johan-]Fan va ni klankar ner på sweclockers då 😛 ni ska veta att vi inte pratar så gott om er heller ^^ skämt åsido
Ni har ju inte ens något allmänt att prata om sådant i. :bgrin:
Kanske just därför Sweclockers har blivit ett 10ggr mer aktivit och kunnigt hårdvaruforum än NH.
Stämmer säkert, jag har ingen insikt i SweC. 🙂
July 14, 2003
Skulle va kul att kolla in SweC igen men dom stängde av mig för att jag trampa på någons tå i ÖÄ och sen har jag varit avstängd sen dess, har försökt kontakta flera moderatorer men ingen svarar så då får man hålla sig till godo med det som finns och jag trivs på NH, samt att jag har fått lösning/hjälp på alla problem jag haft och ställt frågor om här så kan inte påstå att jag saknar SweC så mycket!
August 16, 2003
optimuz wrote: samt att jag har fått lösning/hjälp på alla problem jag haft och ställt frågor om här så kan inte påstå att jag saknar SweC så mycket!
det är mer än vad jag har fått, jag har tur om jag får något vettigt svar på 50% av frågorna jag ställer, då dom kan vara lite för avancerade när jag väl ställer dom 😉
August 4, 2005
1 Guest(s)