February 21, 2003
Den dag jag får reda på att det finns en snygg tjej som rör sig i såna här forum är den dag jag börjar om mitt liv på nytt som lokalvårdare...
Vet att det är väldigt fördomsfullt sagt, men mina fördomar stärktes när jag såg "Kalla fakta" för några dagar sen som handlade om dataspelande ungdomar. I den stora spellokalen där de intervjuade ungdomar fanns det en enda tjej, och hon var inte guds skönaste skapelse om man säger så. 😕
Men visst är det kul om tjejer skulle fatta större intresse för datorer, vilket de faktiskt har gjort när fler tjejer har hamnat i spelutvecklingsbranschen. Och spel lockar ju till datoranvändning. Men det ligger nog kanske inte i deras natur, precis som trädgårdsarbete inte är något som tilltalar de flesta killar.
Men könsfördelningen tycker jag kvittar här på forumet. Nätet är inget ställe jag raggar på iaf
November 8, 2002
Ogrebeast wrote:
Vet att det är väldigt fördomsfullt sagt, men mina fördomar stärktes när jag såg "Kalla fakta" för några dagar sen som handlade om dataspelande ungdomar. I den stora spellokalen där de intervjuade ungdomar fanns det en enda tjej, och hon var inte guds skönaste skapelse om man säger så. 😕
:
hoho jo jag vet vad du syftar på.. Men det finns faktiskt riktiga pumor som också är datafreaks, jag vet några st. men att vara intresserad av hårdvara såhär perverst som vissa är här inne är kanske lite avskräckande, vad vet jag.
January 28, 2003
Ogrebeast wrote: Men det ligger nog kanske inte i deras natur, precis som trädgårdsarbete inte är något som tilltalar de flesta killar.
haha lite fördomsfult sagt av dig rutger... dessutom tror jag iten jag hade velat ha en tjej som är jätteintresserad av datorer.. vill ju sitta här i fred 😉
February 21, 2003
Say NO MA'AM - National Organization of Men Against Amazonian Masterhood!
[Image Can Not Be Found]
2 Guest(s)