June 17, 2001
Ogrebeast wrote: Den dag jag får reda på att det finns en snygg tjej som rör sig i såna här forum är den dag jag börjar om mitt liv på nytt som lokalvårdare...
Det är nog bara att plocka fram kvasten och golvmoppen.
Vi har ju Alectrona, hon är fräsch och ser bra ut, och finns i detta forum. Hon är inte aktiv just nu, men jag skickade länken till henne så ni ska nog se att hon dyker upp om ett par timmar.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
stormaz wrote: Vi har ju även [NH] Wigger, så det e ju bara att börja skura Ogrebeast.
Så det säger du... 😉
Gueno wrote: [quote=[NH] WIGGER]Vi har ju Alectrona, hon är fräsch och ser bra ut
Henne vill jag se bid på. 😛
Du får helt enkelt fråga henne själv, vet jag 😉
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
February 21, 2003
[NH wrote: WIGGER][quote=Ogrebeast]Den dag jag får reda på att det finns en snygg tjej som rör sig i såna här forum är den dag jag börjar om mitt liv på nytt som lokalvårdare...
Vi har ju Alectrona, hon är fräsch och ser bra ut, och finns i detta forum. Hon är inte aktiv just nu, men jag skickade länken till henne så ni ska nog se att hon dyker upp om ett par timmar.
Bildbevis tack! [Image Can Not Be Found]
September 12, 2001
Ogrebeast wrote: [quote=[NH] WIGGER][quote=Ogrebeast]Den dag jag får reda på att det finns en snygg tjej som rör sig i såna här forum är den dag jag börjar om mitt liv på nytt som lokalvårdare...
Bildbevis tack! [Image Can Not Be Found]
Vill inte dra upp någon bild i forumet utan tillstånd men jag kan säga att det är lika bra att vi börjar kalla dej för Rutger igen ifall du vill slippa börja jobba som lokalvårdare.
February 21, 2003
Tja Rutger är ju redan ett namn som förföljer mig
Jag kollade t o m upp om det var nån som kallade sig Rutger (användarnamn) här på forumet och det var det faktiskt haha
Det var ju en tråd här för ett tag sen där shinji ville starta en Ogrebeast fanclub. Förstår inte varför flera efteråt sa: "Heter den 'Rutgers fanclub' går jag med 😀 ". Det blev ingen sån fanclub
Får väl presentera mig på nästa LAN som: "Rutger Gönåker, lokalvårdare." Eller inte... 🙄
Vill fortfarande ha foto på tjejen :bgrin:
1 Guest(s)