January 27, 2003
January 27, 2003
January 27, 2003
April 3, 2003
sebbe2 wrote: [quote=-Gurra-]har oxå varit scout men gick ur för typ 3 år sen, ahh kommer ihåg ett läger man va på nere i danmark fan va kul man hade
varför sluta du då?
sebbe
En polare blev intagen till allstar p88 i basket (spelarna som det satsas på i södertälje spelar i sk allstar lag) och efter det så tyckte flera andra att det var trist när inte alla var med och när alla andra bestämde sig för att hopp av så tyckte jag att de var trist att vara själv kvar
May 9, 2001
Jag har också varit scout men la av med det för typ 13 år sedan.
Började nämligen ta körkort och körskolan hade sina teorikurser under den tid som scoutmöterna var.
Scouterna flöt liksom ut i sanden. Körkortet var mer intressant.
Var på en del läger. Bla. var jag på ett helt enormt läger i Norge.
Det var väl runt tusen scouter på det lägret.
Vi befann oss på en enorm gräsåker utanför Oslo.
Har fortfarande bilderna kvar från det lägret.
January 5, 2002
-Gurra- wrote: har oxå varit scout men gick ur för typ 3 år sen, ahh kommer ihåg ett läger man va på nere i danmark fan va kul man hade
Jag var med i scouterna i drygt två månader, och jag var med på det lägret... Det jag kommer ihåg var att en kille i min grupp fick spel och knivhotade en av arrangörerna...
Sedan slutade jag, eftersom det var så förbannat seriöst. Jag menar, visst är det kul att sova i tält och vara ute i skogen, men inte att vara scout, det är på tok för seriöst för att jag ska trivas.
3 Guest(s)