September 12, 2001
ilg@dd wrote: [quote=MoparPower][quote=ilg@dd][quote=Sions]Som alla vet så har männsikan en gång i tiden varit Apor, dvs innan vi utvecklades till människor.
Men i biblen står de att människan är en avbild utav människan, betyder det att Gud är en apa?
Nu baserar du ditt uttalande på något som en del ser som religion..
Darwins evolutionsteori går även den att slå hål på..
Ja, det går. Det till skillnad mot religion är ju en teori. Man får ifrågasätta och diskutera, men slå hål? Det enda du kan visa är att det finns luckor, men har du läst bibeln? 😀
Jodå, ganska ingående..
Dock så måste jag säga att gud finns.
Två stycken dessutom....Coore och skiroy i detta forum. 😉
skiroy wrote: [quote=ilg@dd][quote=MoparPower][quote=ilg@dd][quote=Sions]Som alla vet så har männsikan en gång i tiden varit Apor, dvs innan vi utvecklades till människor.
Men i biblen står de att människan är en avbild utav människan, betyder det att Gud är en apa?
Nu baserar du ditt uttalande på något som en del ser som religion..
Darwins evolutionsteori går även den att slå hål på..
Ja, det går. Det till skillnad mot religion är ju en teori. Man får ifrågasätta och diskutera, men slå hål? Det enda du kan visa är att det finns luckor, men har du läst bibeln? 😀
Jodå, ganska ingående..
Dock så måste jag säga att gud finns.
Två stycken dessutom....Coore och skiroy i detta forum. 😉
Skådar jag en smula storhetsvansinne??
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 27, 2003
skiroy wrote: [quote=ilg@dd]Skådar jag en smula storhetsvansinne??
😉
Du skådade mera ett konstaterande samt underbyggt på en dos humor som man så ack så väl behöver ha i detta forum. 🙂
Gudar och gudar ... kan mycket väl tro att Coore uppnår en sådan tankegång en tisdag efter några öl och för dig börjar väl åren spöka ... 😉
//Andreas
September 12, 2001
Delph1 wrote: [quote=skiroy][quote=ilg@dd]Skådar jag en smula storhetsvansinne??
😉
Du skådade mera ett konstaterande samt underbyggt på en dos humor som man så ack så väl behöver ha i detta forum. 🙂
Gudar och gudar ... kan mycket väl tro att Coore uppnår en sådan tankegång en tisdag efter några öl och för dig börjar väl åren spöka ... 😉
//Andreas
Icke att förglömma så finns det wannabeegudar också... 😉
November 27, 2003
skiroy wrote: [quote=Delph1][quote=skiroy][quote=ilg@dd]Skådar jag en smula storhetsvansinne??
😉
//Andreas
Icke att förglömma så finns det wannabeegudar också... 😉
Tt, nu har någon glömt ta sin medicin igen. Kommer så väl ihåg vad Anna kallade mig sist 😉
//Andreas
January 4, 2001
Delph1 wrote: [quote=skiroy][quote=ilg@dd]Skådar jag en smula storhetsvansinne??
😉
//Andreas
:gasp:
obelix wrote: Tror någon har glömt vad om hände runar... :)R
Jag är nog en av dom..
Vad hände Runar då??
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
2 Guest(s)