April 1, 2001
Man blir ju så less..
Jag tappade plånboken i skolan idag, den låg där på golvet utan att jag visste om det i en timme typ, och jag satt själv 10m ifrån. Sen märker jag att jag inte har min plånbok, så jag letar upp den och hittar den snabbt. Givetvis ser man efter om det saknas något, och visst, det gör det ju. 10m bakom ryggen på mig hade alltså nån **** ***** ****** ****** tagit ~600 spänn och lagt tillbaka plånboken på golvet.
Alltså, man blir ju så jävla irriterad... Jag vill ju inte påstå att jag gillar såntdär ohederligt folk :arg:
Saken är, att förr eller senare kommer det ju fram vem som är rötägget, och denne lär inte ha en så trevlig tid på gymnasiet framöver när alla vet att han är en sån som tar andras saker... (Jo, han har förmodligen precis börjat på gymnasiet)...
Hur ska det sluta egentligen...
February 1, 2002
Vilket as.. 👿
En jag känner stog med ryggen ifrån sin cykel o ringde i en sån där telefonkiosk en gång då va det nån jaevel som bytte ut hans cykel mot en militärcykel snabbt som fan o drog därifrån.. hans telefonsamtal tog max 1min också 🙁 om det skulle hända mig skulle ja ju tro att Dolda kameran eller nåt va i buskarna 😀
June 18, 2001
Jag blev av med min plånbok på en festival nyligen med 900:- i den.. Jaja tänkte jag när jag upptäckte det,, Synd o bli av med pengar men jobbigt att spärra alla kort.. Helgen gick o det blev måndag. PÅ måndag kikade jag i brevlådan min o där låg min börs.. Bra tänkte jag , får tillbaka körkortet iaf, Döm om min förvåning när pengar o allt ligger kvar.. Så kan bara säga stort tack till den killen .. FInns ärliga själar därute oxå
1 Guest(s)