December 24, 2002
Hej,
Jag skulle behöva veta vad ord som:
* framkalla bilder
* framkalla digitalbilder
* fotoframkallning
* framkallning
* framkalla kort
Eller hur man nu säger på finska? Ett par fraser man använder när man söker efter ett fotoframkallningsföretag på google?
Samt, vem eller vilka tror ni är störst på framkallning i Finland? Är det Ifi (ifolor)?
January 18, 2004
December 24, 2002
paaki wrote: Yesbox, ifi/ifolor är väldigt, väldigt bra. Enkel användning, extremt snabb leverans och bra kvalité.
Men är de störst tror du?
Jag kan tillägga att jag inte ska beställa bilder därifrån utan behöver informationen till annat som jag inte kan säga just nu.
Jag behöver veta vilka de största aktörerna är i finland samt vilka ord man använder för att söka efter fotoframkallning via google.
January 18, 2004
jonte_power wrote: Men är de störst tror du?
Jag kan tillägga att jag inte ska beställa bilder därifrån utan behöver informationen till annat som jag inte kan säga just nu.Jag behöver veta vilka de största aktörerna är i finland samt vilka ord man använder för att söka efter fotoframkallning via google.
För onlinebeställningar tror jag de är störst.. har inte hört att någon skulle använda något annat i.v.f.
December 8, 2005
jonte_power wrote: ...vilka ord man använder för att söka efter fotoframkallning via google.
Prova med ord som: valokuva kehitys (valokuvan kehitys, kuva kehitys), teetä valokuvia(teetä kuvia, kuvan teettäminen, valokuvan teettäminen), valokuvien valmistus(valokuvan valmistus)
och även kanske(för att beställa foton typ): tilaa valokuvia(tilaa kuvia).
sedan om man hittar något vettigt med dessa är en annan sak :bgrin: , ett tips är ju att använda finska google istället
December 24, 2002
Jon lord wrote: Prova med ord som: valokuva kehitys (valokuvan kehitys, kuva kehitys), teetä valokuvia(teetä kuvia, kuvan teettäminen, valokuvan teettäminen), valokuvien valmistus(valokuvan valmistus)
och även kanske(för att beställa foton typ): tilaa valokuvia(tilaa kuvia).
sedan om man hittar något vettigt med dessa är en annan sak :bgrin: , ett tips är ju att använda finska google istället
Tack så jätte mkt...
Yes, självklart används finska google (från en finsk IP)
1 Guest(s)