April 9, 2001
Snälla, länken här nedan måste vara ett skämt, snälla, säg att det är så! Om det är ett stort skämt så..förlåt för att jag tog er tid, om det däremot inte är ett skämt så bör ni läsa det. Man blir rädd! Finns det sådana hära människor? Läs i arkivet vettja. Hugga!
June 3, 2001
Det verkar ju helt sjukt.
"Serietidning uppmanar till f-nism"????
Larson???????????? f-nism???????? Sjuk humor möjligtvis, inget annat.
Och att alla idrottsutövare är nästan nakna, och det är vanhelgande på nåt sätt. Vad *ÄR* det för pucko som håller i sajten. Den verkar inte vara ett skämt heller ju. Helt absurt.
June 28, 2001
Man kan ställa frågor till den otroligt sexiga pastorn oxå
http://www.crosswinds.net/~sff.....astor3.jpg
:bash: på pastorn
Urklipp ur Fråga pastorn:
Hej, jag heter Kristian och jag behöver er förståelse och stöd inför det hemska som har drabbat mej.
För en tid sedan har det börjat ett par nya pojkar i min klass och dom har gjort mitt liv till ett rent h*****e. Redan från första dagen de började i min klass har de trakasserat, slagit och förnedrat mej. Jag misstänker att de är f-nister för det går runt med "corne paint" i ansiktet och har smycken med stjärnor på (vilket jag tror är f-nist-stjärnor). Dom har ofta på sig "Metallicatröjor" och dom har vid ett tillfälle tvingat mej att lyssna på deras musik. Jag grät hela natten och klarade inte av studierna speciellt bra.
Hur ska jag bära mej åt för att få dessa vilsa själar att sluta plåga mej??? Jag har varnat dom förut att de kommer att hamna i h*****et om de inte slutar lyssna på den förskräckliga f-ns-musiken men de bara skrattade och sa att "Gud är död, leve f-n". Hur ska jag få dom att sluta?
M.v.h // Kristian.
[ Detta Inlägg ändrades av: DaLys den 2001-08-15 18:26 ]
June 3, 2001
*LOL*
Stackars människor, tron har dragits ned för deras ögon som en rullgardin till ett slutet rum. Där inne sitter dom och är helt avskärmade från verkligheten!
Ni som frågasätter om ni är troende kan alltid testa! På deras sida kan man ladda hem Troendetest v1.01b och kolla.
jag fick typ -7P, det stod efter testet: "Detta var mycket illa! totto måste verkligen försöka rädda sin själ! Kontakta oss!!"
Som jag ser det måste man få ha den tro man vill och inte bli påtvingad den. Läs lite på "artikelarkiv -> Så fostrar Du Dina barn till goda kristna " så får ni se skräck exempel på förälldrar som tvingar på sina barn tron! :burn:
"Fråga Pastorn" är även ett guldkorn!
[ Detta Inlägg ändrades av: totto den 2001-08-15 18:26 ]
[ Detta Inlägg ändrades av: totto den 2001-08-15 18:44 ]
June 3, 2001
Här e ännu ett guld.korn!
"Under sim-VM kunde jag allt för ofta skönja de kvinnliga simmarnas genitalier genom de med tiden allt tunnare och mindre baddräkterna. Att visa sin blygd - något som i bibeln ses som något syndigt (se bl.a. 3 Mos. 18:6-19) - blir för dessa idrottsliga feminister en väg att locka sponsorer och tjäna sina judaspengar. Deras kroppar exponeras och i många fall känner man sig som en pervers gynekolog när tv filmar allt för närgånget. Att många av dessa simmare dessutom är barn borde onekligen leda till eftertanke. Skall vi acceptera att små oskyldiga lolitor blottas i svensk tv? Att deras jungfruliga kroppar hängas ut till allmän beskådning? Nej, nej och åter nej! Sveriges television skall icke vara en lekgård för pedofiler! Att dessa unga tjejer dessutom simmar i samma vatten som herrarna finner jag chockerande - hur många ofrivilliga graviditeter skall vi tillåta?" Har dom aldrig hört talas om klor eller????
1 Guest(s)